Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: علامه عاملی شخصیتی که عمر پربرکت خود را در ارائه صحیح تاریخ اسلام و مذهب حقّه جعفری و پاسخ به شبهات و دفاع از معارف نورانی اهل‌بیت علیهم‌السلام گذرانید. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیام تسلیت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت درگذشت علامه سید جعفر مرتضی عاملی رحمت‌الله علیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با تأسف و تاثر فراوان، خبر رحلت عالم بزرگوار، مدافع راستین اسلام و ولایت، علّامه محقق آقای حاج سید جعفر مرتضی عاملی رضوان‌الله علیه را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انا لله و انا الیه راجعون

شخصیتی که عمر پربرکت خود را در ارائه صحیح تاریخ اسلام و مذهب حقّه جعفری و پاسخ به شبهات و دفاع از معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام گذرانید و ده ها کتاب نفیس و ارزنده و معتبر را به عالم اسلام و حوزه های علمیه و پژوهشگران این عرصه تقدیم نمود.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: امنیت و آرامش کشور به واسطه توجهات امام زمان(عج) استآیت‌الله صافی گلپایگانی: باید در حوزه‌های مختلف علمی پیشرفت کنیموزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار کرد

فقدان این روحانی وارسته برای مراکز علمی و دینی ثلمه و خسارت است،اینجانب این ضایعه مولمه را به حضرات علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان محترم به ویژه مردم شریف کشور لبنان و خاندان مکرّم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال علوّ درجات برای روح مطهر ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسئلت دارم.

به گزارش تسنیم،مرحوم علامه سید جعفر مرتضی از عمای برجسته لبنانی بود که عصر دیروز در بیمارستانی در بیروت دار فانی را وداع گفت و عصر امروز در لبنان تشییع و به خاک سپرده می شود.

وی به مدت 25 سال ساکن شهر مقدس قم بود و تالیفات بسیاری در تاریخ و سیره پیامبر اسلام داشت که که دو کتاب گرانقدر مَأساةُ الزّهراء و الصحیح من سیره النبی الاعظم از ایشان به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ ع

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای 392 شهید از بیمارستان «ناصر» در شهر«خان یونس» در جنوب نوار غزه بیرون کشیده شد. 

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تا کنون نتوانسته است هویت 58 درصد از شهدا را مشخص کند.

دفاع شهری غزه تأکید کرد که دلیل وجود پیکرهای کودکان در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر را نمی داند.

این سازمان تصریح کرد که آثار شکنجه  روی پیکرهای برخی از شهدا در بیمارستان ناصر واضح است.

دفاع شهری نوار غزه در ادامه گفت که رژیم اشغالگر اعدام های میدانی در بیمارستان ناصر انجام داده است و در این زمینه باید تحقیقات بین المللی انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند