Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش با وجودی که در سه دیدار ابتدایی جام باشگاه‌های جهان شکست خورد، سه دیدار پایانی خود را برد و در جایگاه نهم جهان ایستاد. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در حالی که شروع جام باشگاه‌های جهان را با سه شکست آغاز کرده بود، امروز در ادامه رقابت‌های خود و برای کسب عنوان نهمی جهان برابر «بوکا گانسک» لهستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه این دیدار آخرین مسابقه هر دو تیم در این دوره از رقابت‌ها بود،  هر دو با تمام وجود تلاش می‌کردند که برابر حریف خود به برتری برسند و یک پله بالاتر قرار گیرند.

همین حساسیت دیدار را بسیار سخت و البته زیبا کرده بود و بازیکنان هر دو تیم علاوه بر اینکه تمام تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف به کار می‌بستند، احتیاط لازم برای نخوردن گل را هم انجام می‌دادند.

«بوکا گانسک» لهستان بسیار سرسختانه برابر گلساپوش قرار گرفت ولی در نهایت این نماینده ایران و یزد بود که توانست این مسابقه را با نتیجه 3 بر دو به پایان برساند و پیروز میدان شود.

یزد | دومین پیروزی گلساپوش در جام باشگاه‌های جهان؛ مقاومت از سد ویبور گذشتگلساپوش بازی نکرده پیروز شد؛ ویبور حریف بعدی مقاومتیزد | زور مقاومت گلساپوش به لوآنته نرسید؛ خداحافظی گلسا با جمع هشت تیم برتر جهان

مقاومت گلساپوش یزد با کسب این پیروزی، سومین برد خود را به ثبت رساند و موفق شد در جایگاه نهم جهان قرار بگیرد و «بوکا گانسک» هم به رتبه دهمی رقابت‌ها رسید.

نماینده یزد در جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان پیش از این برابر حریفان ترکی و چینی خود نتیجه بازی را واگذار کرده بود و برابر حریفان یونانی و اوکراینی به پیروزی رسیده بود.

انتهای پیام/ ع

R41376/P1494/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد