Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس ویتنام نمونه‌های آزمایشی از مو و خونِ خانواده‌هایی را جمع‌آوری کرده که فکر می‌کنند نزدیکانشان در این کامیون بوده‌اند.

نمونه‌های جمع آوری شده قرار است برای انجام تست دی‌ان‌ای و بررسی مطابقت آنها با قربانیان پیدا شده در کامیون، مورد استفاده قرار بگیرند. تحقیقات پلیس درباره کشف جسدهای این مهاجران همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پلیس محلی انگلیس "مو رابینسون"، راننده کامیونِ حامل ۳۹ مهاجر غیرقانونی را که همگی در خودروی او جان باختند به قتل متهم کرده است.

اعضای خانواده "بوی‌تی نهونگ" ۱۹ ساله، جزو آندسته از خانواده‌های ویتنامی هستند که نگرانند عضو خانواده‌شان در بین این قربانیان بوده باشد. تصور می‌شود که او جوانترین قربانی این حادثه است.

یک نماینده از طرف سایت اینترنتی ویتنامی‌های ساکن بریتانیا، تصاویر ۲۰ نفر را که ممکن است در میان قربانیان باشند به بازرسان پلیس ارائه کرده است.

در حال حاضر پلیس گفته که در حال "تحقیق گسترده‌تری" است، زیرا تصور می‌شود کامیون کشف شده، یکی از سه کامیون حامل مهاجران غیرقانونی بوده و جمعا ۱۰۰ نفر مسافر این کامیون‌ها بوده‌اند.

چندین خانواده در ویتنام، پس از انتشار اولیه خبر کشف اجساد، نسبت به حضور اعضای خانواده‌شان در میان قربانیان ابراز نگرانی کرده‌ بودند.

بنابر گزارش بی‌بی‌سی، مو رابینسون که ۲۵ ساله است، پس از پیدا شدن اجساد ۳۱ مرد و هشت زن در یک کانتینر یخچال‌دار بازداشت شد. به گفته پلیس، وی همچنین متهم به تخلفاتی مانند قاچاق انسان و مهاجرت و پولشویی شده است.

دو مرد و یک زن دیگر نیز در خصوص این پرونده تاکنون توسط پلیس بازداشت شده‌اند.

پلیس ایرلند شمالی در روزهای گذشته اعلام کرد که در جریان تحقیقات مرتبط به این رویداد، پلیس به سه ملک در ایرلند شمالی یورش برده و هم‌زمان آژانس ملی جرایم در حال یافتن سرنخ‌هایی از ارتباط میان این رویداد دلخراش و گروه‌های‌ تبهکاری سازمان یافته است.

پلیس دوبلین نیز یک مرد ۲۰ ساله را در خصوص این پرونده بازداشت کرده است.

گفته می‌شود کانتینر حامل اجساد از بلژیک آمده بود و پلیس بلژیک گفته که تحقیقات در این باره را شروع کرده است.

در ژوئن سال ۲۰۰۰ نیز اجساد ۵۸ مهاجر چینی در پشت یک کامیون در بندر "دووِر" در جنوب انگلیس پیدا شد. یک راننده کامیون هلندی سال بعد به جرم قتل آنها زندانی شد.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1314808

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهاجرت غیرقانونی مرگ ویتنام ابوبکر البغدادی داعش ایالات متحده آمریکا سوریه عراق کردهای سوریه ترکیه باشگاه پرسپولیس بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد. این کالاها در سامانه نمای پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی البرز برای شناسایی اموال مسروقه ارجاع شده است. مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال مکشوفه با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

کد خبر 6089960

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...