Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد برای بررسی عملکرد کای هاورتز و توماس مولر که ۲ هدف نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ به شمار می‌روند، نمایندگانی را به آلمان فرستاده است.

سولسشر امیدوار است مدیران باشگاه بتوانند در نقل و انتقالات زمستانی ۴ بازیکن جدید جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان جذب مهاجم برای سرمربی نروژی اولویت دارد، زیرا ضعف خط حمله منچستر یونایتد در این فصل مشهود بوده است.

به همین دلیل وودوارد برای جذب هاورتز و مولر در مجموع مبلغ ۱۲۵ میلیون پوند در نظر گرفته و نمایندگان باشگاه را برای تماشا و آنالیز عملکرد هاورتز و مولر به آلمان فرستاده است.

بیشتر بخوانید: بودجه نجومی سرخ پوشان برای نقل و انتقالات تابستانی

با این حال سفر نمایندگان باشگاه انگلیسی به لورکوزن تاکنون بی نتیجه مانده است زیرا هاورتز در بازی برابر وردربرمن حتی در لیست ۱۸ نفره تیمش هم قرار نداشت و پیتر بوش سرمربی بایر لورکوزن در کنفرانس خبری پیش از این بازی هم از بیماری هافبک ۲۰ ساله تیمش خبر داده بود و حضور او در این بازی را نامشخص دانست.

گفته شده هاورتز مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته و بایر لورکوزن هم برای فروش هافبک جوان خود مبلغ ۸۵ میلیون یورویی در نظر گرفته، اما مبلغ بالای هاورتز که در ۱۲ بازی این فصل تنها ۳ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، منچستر یونایتد را از جذب این بازیکن منصرف نکرده است.

مولر نیز از سال ۲۰۱۴ که سرالکس فرگوسن از هدایت منچستر یونایتد کنار رفت، در رادار شیاطین سرخ بود و با وجود این که گفته شده نوع فوتبال او تناسبی با سبک هجومی منچستر یونایتد که در خط حمله از بازیکنان جوان تشکیل شده ندارد، حضور او با تجربه‌های زیادی که دارد می‌تواند به شیاطین سرخ کمک زیادی کند.

بیشتر بخوانید: راه حل موفقیت «سولسشیر» از زبان بازیکن سابق منچستر یونایتد

مولر تمام دوران حرفه‌ای خود را در بایرن مونیخ گذرانده و در دوران حضورش در جمع باواریایی ها، ۴۹۸ بار در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت که حاصل آن ۱۸۶ گل و ۱۷۳ پاس گل بوده است. با این وجود اگر پیشنهاد بهتری از منچستر یونایتد برای مهاجم ناراضی باواریایی‌ها برسد، مولر بدش نمی‌آید در تیمی بازی کند که در آن فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه منچستر یونایتد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

بایرلورکوزن برای مدافع ملی پوش خودش برنامه بلند مدتی دارد و نمی خواهد او را به سادگی از دست بدهد. 

طرفداری | بایرن مونیخ علاقه مند به جذب یوناتان تا، مدافع میانی لورکوزن است. تا با لورکوزن تا 2025 قرارداد دارد و بند آزادسازی ندارد. طبق گزارش اسکای، قیمت درخواستی لورکوزن برای این ملی پوش 20 میلیون یورو است.

با این حال، مدیر ورزشی لورکوزن، رولفس اعلام کرده قصد دارند قرارداد تا را تمدید کنند و مذاکرات بعد از فصل جاری انجام خواهد شد. او تاکید کرد تمرکز فعلی تیم روی کسب بهترین نتایج است و تا نیز همین عقیده را دارد.

می خواهیم قرارداد یونا را تمدید کنیم، فراتر از سال 2025. تمرکز ما و او روی بازی های باقی مانده این فصل است. 

لورکوزن که به تازگی قهرمان بوندسلیگا شده، حالا فرصت دارد با قهرمانی در جام حذفی (فینال مقابل کایزرسلاترن) و لیگ اروپا (که در نیمه نهایی با رم بازی می‌کند) به سه گانه برسد.

بیشتر بخوانید: 

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا