Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:22:00 GMT

همایش تخصصی یاوران وقف در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۶۵۷۳

همایش تخصصی یاوران وقف در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر یکشنبه در تشریح برنامه‌های دهه وقف در استان اردبیل عنوان کرد: به منظور گرامیداشت دهه وقف و ترویج این فرهنگ حسنه همایش تخصصی یاوران وقف در اردبیل برگزار خواهد شد.

به گفته وی در این همایش از واقفان، خادمان بقاع متبرکه و هیئت امنای امازادگان استان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده همزمان با دهه وقف اشاره کرد و یادآور شد: از جمله برنامه‌های شاخصی که در این ایام پیش بینی شده می‌توان به برپایی نمایشگاه دستاوردهای یکساله اوقاف اشاره کرد.

ستوده یادآور شد: دیدار و نشست با خیران فعال در حوزه سلامت و بهداشت و فعالان مراکز خیریه و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از جمله دیگر برنامه‌های دهه وقف خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای امینانه وقف انجام یافته طبق نیت واقفان بوده و این موضوع به اولویت اساسی سازمان اوقاف و امور خیریه تبدیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در پایان به نقش محوری عالمان دینی در توسعه سنت حسنه وقف اشاره کرد و یادآور شد: با همگانی سازی وقف که به عنوان صدقه جاری محسوب می‌شود، می‌توان بسیاری از مشکلات و کمبودهای جامعه را رفع کرد و در این راستا ضروری است تا وقف‌های انجام یافته به سمت نیازهای به روز جامعه سوق داده شوند.

کد خبر 4757198

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه استان اردبیل وقف اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان بارش باران قزوین سانحه تصادف شهرکرد خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان زائران اربعین بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل