Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان (زیر 23 سال) حریفان خود را شناختند. تاریخ انتشار: 21:05 - 05 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۴۵۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان،رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان (امیدها) از فردا و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نتایج قرعه کشی این مسابقات به شرح زیر است:   در وزن 57 کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف رازمیک میساکیان از ارمنستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان رضوان کواکس از رومانی و ریکوتو آرای از ژاپن کشتی مبارزه می کند.   در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور اول با جایدین الرمان از آمریکا سرشاخ می شود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف پیروز مبارزه میان روسلان ژندایف از روسیه و ارنازار آکماتایف از قرقیزستان می رود. در این وزن 24 نفر حضور دارند.   در وزن 70 کیلوگرم که 22 شرکت کننده دارد، امیرحسین حسینی در دور اول به مصاف آرمان آندراسیان از ارمنستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد با برنده دیدار اسلام بک اورازبیکوف از قرقیزستان و انس اوشلو از ترکیه کشتی خواهد گرفت.   در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی نماینده کشورمان به دلیل عدم اخذ روادید از حضور در این مسابقات بازماند.   در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با لوکاس کراساسکاس از لیتوانی کشتی می گیرد و در صورت شکست این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان اریک تیله از آلمان و گی وی ماتچاراشویلی از گرجستان می رود. در این وزن 16 نفر حضور دارند.    
برنامه برگزاری این مسابقات به شرح زیر است:   یکشنبه 5 آبان ماه:
ساعت 16: قرعه کشی اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد

دوشنبه 6 آبان ماه:
ساعت 10:30 تا 16 و 18 تا 19:30: مسابقات مقدماتی اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت 16:15: قرعه کشی اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد

سه شنبه 7 آبان ماه:
ساعت 10:30 تا 16 و 17:15 تا 18: مسابقات مقدماتی اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد و شانس مجدد پنج وزن نخست کشتی آزاد
ساعت 18 تا 20:30: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد

چهارشنبه 8 آبان ماه:
ساعت 10:30 تا 14:30: مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم کشتی آزاد
ساعت 18 تا 20:30: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد

اختلاف ساعت ایران با مجارستان یک ساعت و نیم است به طوری که ساعت 10:30 به وقت مجارستان، ساعت 12 به وقت ایران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی ایران مجارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا