Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الخبر الیمنی، گریفیس به همراه معاونش در یک سفر کوتاه و از پیش اعلام نشده برای دیدار با مقام های انصارالله وارد صنعا شده است.

براساس این گزارش، قرار است گریفیس در دیدار با مقام های انصارالله درباره موضوع آتش بس الحدیده و احیای توافق صلح استکهلم سوئد و همچنین راه های اجرای آتش بس با عربستان گفت و گو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: سفر نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن به صنعا درحالی صورت می گیرد که وی روز جمعه با «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع عربستان در ریاض دیدار و گفت و گو کرده بود.

با وجود آنکه «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز ۲۹ شهریور گفته بود که نیروهای این کشور حملات پهپادی و موشکی به عربستان را متوقف می کنند، اما جنگنده های عربستان همچنان مناطق شمالی این کشور را بمباران می کنند.

عربستان از فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن- فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.

بر اثر این تجاوز تاکنون هزاران یمنی کشته شده اند و براساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد

رویترز به نقل از یک مقام مطلع کاخ سفید اعلام کرد که دیدار از پیش‌ برنامه‌ریزی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در ماه آتی میلادی به تعویق افتاده است.

به گزارش ایسنا، این مقام کاخ سفید در این رابطه گفت: ما مشتاق بازدید رئیس‌جمهور اردوغان از کاخ سفید در زمانی که برای طرفین مساعد باشد هستیم. ما نتوانستیم برنامه‌های‌مان را تطابق دهیم و نمی‌توانیم در این زمان هیچ برنامه دیداری را به شما اعلام کنیم.

مطابق با گزارش‌ها، ایالات متحده پیشتر از اردوغان دعوت کرده بود تا در تاریخ ۹ مه به ترکیه سفر کند.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که جو بایدن هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفته بود: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران