Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود حاجی رجبی رییس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: ظهر امروز در تماس تلفنی با مرکز اورژانس لارستان و اعلام سقوط فردی از کوه اطراف شهرستان اوز، بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند.

او افزود: در این ماموریت که بیش ۲ ساعت و نیم به طول انجامید مصدوم پس دریافت اقدامات درمانی لازم، توسط تکنسین‌ها و مردم حاضر در صحنه از کوه به پایین آورده و به بیمارستان امیدوار اوز منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی رجبی اضافه کرد: ماموریت دوم، همزمان با ماموریت اول به دلیل سقوط در کوه‌های شهرستان خنج انجام شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: در این ماموریت نیز بلافاصله بعد از دریافت گزارش تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر با پیاده روی یک ساعته به مصدوم رسیده و اقدامات درمانی لازم در همان محل برای بیمار آغاز شد.

حاجی رجبی افزود: به دلیل طولانی بودن مسیر انتقال مصدوم به وسیله اورژانس هوایی شهرستان جهرم به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/م

امداد رسانی به مصدومان توسط اورژانس لارستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: اورژانس استان تهران همچون سال‌های گذشته و مناسبت‌های مختلف، در کنار مردم است و از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه، کارشناسان اورژانس از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ با سه دستگاه آمبولانس (یکی از آنها اورژانس بانوان است)، پنج دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی در نمایشگاه بین المللی کتاب است

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، نیرو‌های اورژانس در مصلی مستقر هستند و در سریع‌ترین زمان در کنار شما خواهند بود.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران تصریح کرد: این استقرار‌ها به صورتی برنامه ریزی شده است تا هیچگونه اختلالی در روند خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح استان تهران ایجاد نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ۲۴ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • استقرار اورژانس در نمایشگاه کتاب
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس