Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدینی با اشاره به اینکه خبر مرگ سرکرده داعش، قابل بررسی و مناقشه برانگیز است، گفت: خبر هلاکت البغدادی ابهام دارد چون راوی دروغگوست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «حسن عابدینی» شب گذشته (یکشنبه 5 آبان) در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما درباره خبر هلاکت البغدادی با اشاره به اینکه رئیس جمهور امریکا دروغگوست و خبر مرگ سرکرده داعش، قابل بررسی و مناقشه برانگیز است و از آنجا که راوی خبر مرگ ابوبکر بغدادی، دونالد ترامپ است و او طبق بررسی‌های حقیقت یاب در یک سال گذشته ۷۶۰۰ مرتبه دروغ‏ گفته، شاید این بار هم دروغ گفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه ترامپ پیشتر هم در خصوص زدن یکی از پهپاد‌های ایرانی دروغ گفته بود، ادامه داد: ترامپ دروغگو است و براساس گفته‌های برخی رسانه‌های آمریکایی، ترامپ روزانه ۱۵ دروغ گفته است. از سوی دیگر موضوع خبر کشته شدن ابوبکر بغدادی، با گذشت ۲/۵ سال از فروپاشی داعش تاکنون ۸ مرتبه اعلام شده است. دیگر نکته قابل بررسی منطقه کشته شدن بغدادی است.

 

وی با بیان اینکه ادلب در شمال غرب سوریه واقع شده و تنها جایی است که هنوز تحت تصرف نیرو‌های تروریست‌های جبهه النصره است، افزود: جبهه النصره جناح سوری القاعده بشمار می‌رود، آیا ممکن است که رئیس داعش به حوزه سرزمینی القاعده رفته باشد؟

 

کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه قبل از انتخابات ریاست جمهوری اوباما رسانه‌های آمریکایی از کشته شدن اسامه بن لادن سرکرده طالبان گفتند، افزود: حالا هم یک سال قبل از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا چنین خبری اعلام می‌شود.

 

عابدینی با بیان این نکته که اگر بغدادی کشته شده باشد حتما این تصمیم آمریکایی‌ها بوده است، گفت: آنها خودشان القاعده و داعش را ایجاد کردند حالا هم تصمیم گرفتند تمامش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ترامپ گفته است وقتی سگ‌ها بدنبال بغدادی وارد تونل شدند بغدادی کمربند انفجاری خود را آزاد منفجر کرد و جناز او متلاشی و تونل روی سر او آوار شد، خاطرنشان کرد: سپس اعلام شد توقع نداشته باشید جنازه‌ای تحویل دهم. روی هم رفته به نظرمی رسد این موضوعات نیازمند تحقیقات بیشتری باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه خراسان جنوبی ماه صفر رحلت پیامبر اسلام کانون های مساجد شیراز خطبه نماز جمعه قرائت زیارت ازبعید اربعین حسینی عابدینی حسن عابدینی البغدادی ابوبکر البغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند

وزیر خارجه حکومت طالبان با اشاره به زنجیره تامین و حمایت از داعش گفت سه کشور همسایه زمینه این گروه تروریستی در منطقه را فراهم کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان بدون نام بردن از کشور خاصی گفت سه کشور همسایه زمینه را برای حضور گروه تروریستی داعش در منطقه فراهم کرده‌اند.

وی افزود یکی از این کشورها نیروی انسانی داعش را فراهم می‌کند، دومی برنامه‌های آموزشی و کشور سوم نیز حملات تروریستی آن را هدایت می‌کند.

متقی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه افغانستان-قزاقستان در کابل اظهار داشت بررسی‌ها نشان می‌دهد که از هر 10 مورد رویداد امنیتی دستکم هشت مورد آن در خارج از افغانستان طراحی شده است.

وی تصریح کرد اگر این کشورهای همسایه مسئولیت خود را به درستی انجام دهند، در افغانستان مشکلات امینتی بوجود نخواهد آمد.

گزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستانحقانی: تهدید داعش در افغانستان، نگران‌کننده نیستنیویورک‌تایمز: نصف اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند

وزیر خارجه حکومت طالبان همچنین تاکید کرد از خاک افغانستان به دیگران آسیبی نخواهد رسید اما کشورهای دیگر نیز از اقدامات ویرانگر دست بردارند.

امیرخان مقتی اظهار داشت امنیت افغانستان به امنیت منطقه مرتبط است.

«ملا یعقوب مجاهد» وزیر دفاع حکومت طالبان پیش از این با اظهار اینکه عناصر داعش از تاجیکستان و پاکستان وارد افغانستان می‌شوند از این کشورها خواسته بود مرزهای خود را کنترل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان