Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:05:49 GMT

لغزندگی سطح جاده های استان زنجان در پی بارش باران

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۸۲۸۵

لغزندگی سطح جاده های استان زنجان در پی بارش باران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان وسائط نقليه سبک و سنگين با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي وسرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرهنگ عباس مظفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آخرين گزارش های دريافتي از پاسگاههاي پليس راه و تيمهاي گشتي اعزامي به محورهاي مواصلاتي ، در حال حاضر در کليه محورهاي مواصلاتي استان بارش باران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: در پي اين بارشها سطح جاده ها لغزنده بوده و لازم است کليه رانندگان وسائط نقليه سبک و سنگين با رعايت قوانین راهنمایی و رانندگي با سرعت مطمئنه در جاده تردد نمايند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار ترافيکي نباشيم .

 

این مقام انتظامی ادامه داد:رانندگي در هواي باراني داراي شرايط خاص خود است و چنانچه اصول ايمني در رانندگي در اين شرايط رعايت نشود ، سبب بروز حوادث دردناک و جبران ناپذير خواهد شد.

 

سرهنگ مظفری تصریح کرد: براي رانندگي در شرايط جوي نامساعد، قبل از بارش نزولات آسماني مي بايست پيش بيني هايي صورت گيرد تا از حوادث ترافيکي پيشگيري گردد و علاوه بر آن رانندگي در جاده های لغزنده مهارت خاص خود را جهت هدايت خودرو مي طلبد .

 

وی تاکيد کرد: جاده هاي ارتباطي با توجه به بارش باران لغزنده هستند لذا مسافران که قصد تردد در جاده هاي کوهستاني را دارند قبل از حرکت از سالم بودن سيستم گرمايشي، برف پاک کن و لاستيک هاي خودرو اطمينان حاصل کرده و حتي الامکان مقداري ذخيره آب و مواد غذايي به همراه داشته باشند.

 

رئيس پليس راه استان زنجان افزود: رانندگان ضمن رعايت قوانين و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعايت کنند تا از بروز سوانح احتمالي به دليل لغزنده بودن جاده ها جلوگيري شود.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی نماز جمعه خراسان جنوبی ماه صفر پیاده روی اربعین رحلت پیامبر اسلام قرائت زیارت ازبعید کانون های مساجد شیراز لغزندگی جاده های استان زنجان لغزندگی جاده ها بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان