Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره استراتژی و راهبرد‌ رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: قطعاً مردم در انتخابات پیش‌رو براساس شعارها به جریانات و افراد رای نخواهند داد و به کارنامه، عملکرد و راهکارهای که برای مقابله با فساد ارائه می‌شود، نگاه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌روی مجلس افرادی که با شفافیت پای به میدان بگذارند قطعاً موفق خواهند بود، افزود: افرادی که در اموال و زندگی خود  شفاف بوده‌اند و با فساد مبارزه کرده‌اند و برای آن هزینه داده‌اند قطعاً مورد اقبال مردم قرار خواهند گرفت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تاکید براینکه در آستانه انتخابات نباید افرادی که هیچ هزینه‌ای برای شفافیت و مبارزه با فساد پرداخت نکرده‌اند شعار‌های اینگونه بدهند، گفت: البته در مجلس نیز از اینگونه اتفاقات رخ داده است به طور نمونه 170 نفر طرح شفافیت آرا را امضاء کردند  اما 50 نفر در صحن علنی به آن رای دادند که خودش نوعی ظاهر سازی و عوام فریبی است.

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه هر گروه یا فردی امروز توان و کارکرد بالاتری در عملیاتی کردن مطالبات مردم  را داشته باشد قطعاً در انتخابات پیش‌رو موفق خواهند شد، اظهار داشت: امروز یکی از مطالبه‌های اصلی مردم مبارزه با فساد است، افرادی که در مقابل فساد ایستاده‌اند و برای آن هزینه داده‌اند در انتخابات پیش‌رو  بیشتر مورد  اقبال قرار خواهند گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود : تشکیل کارگروهی برای تشخیص اطلاعات قابل انتشار یک کارگروه به جای شورای عالی امنیت ملی تشکیل می‌شود تا در مورد انتشار یا عدم انتشار اطلاعات توسط دستگاه‌ها تصمیم‌گیری کند.

جوکار اظهارداشت : با توافق مجلس و شورای نگهبان، ابهامات مربوط به مصالح عالی نظام و ترکیب کارگروه رفع شد.

وی افزود : این قانون به مطالبات دیرینه مردم و جوانان برای شفافیت پاسخ می‌دهد و از سوی نمایندگان مجلس نیز با رای بالا به تصویب رسید.

جوکار ابراز داشت : با رفع ایرادات، انتظار می‌رود که شورای نگهبان نیز این قانون را تایید کند و زمینه اجرای آن فراهم شود.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : طبق این قانون، آراء نمایندگان، دارایی‌های مجلس، دولت و سایر نهاد‌ها و همچنین آراء شورا‌ها و کمیسیون‌ها باید به طور شفاف در دسترس عموم قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد