Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: تاکنون، از محل مبالغ نذورات قرآن در طرح «نذر بهشتی»، ۱۰ هزار جلد قرآن تولید شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مسعود فرزانه افزود: در سال گذشته ۸ هزار جلد قرآن کریم به همت این موسسه تولید و تحویل آستان قدس رضوی شده است و به تازگی نیز ۲ هزار جلد قرآن تولید شده که تا پایان ماه صفر به آستان قدس رضوی تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به‌ دیگر اقدامات مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ نذر و وقف در حوزه قرآن کریم، ادامه داد: در سال جاری با استفاده از ظرفیت‌ مناسبت‌های خاص، برنامه‌ محوری «نذر بهشتی» در راستای توسعه فرهنگ وقف و نذر برای قرآن کریم ویژه زائران بارگاه منور رضوی اجرا شد.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی بیان کرد: اقدام دیگر این موسسه در ایام پایانی ماه صفر، مشارکت در استفاده از بستر توزیع محصولات فرهنگی سایر مجموعه‌های وابسته به‌آستان قدس رضوی بود که این اقدام نیز با هدف برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی نماد «نذر بهشتی» صورت پذیرفت.

فرزانه افزود: استفاده از فضای مولتی مدیا، تلویزیون‌های شهری، فضای مجازی و سامانه پیامکی آستان قدس رضوی، حضور در فروشگاه‌های محصولات رضوی، حضور در موکب‌های استقبال از زائرین پیاده و محل ورود مسافران و زائران در مبادی ورودی شهر مشهد و حضور مستقیم در اجتماع بزرگ روز شهادت امام رضا(ع) از دیگر اقدامات در راستای ترویج فرهنگ وقف و نذر توسط این مؤسسه است.

طرح «نذر بهشتی» با همکاری اداره نذورات آستان قدس رضوی انجام می‌شود و در قالب آن، قرآن‌های وقف شده و نذری در دو بخش با توجه به ‌نیت واقفان و نذرکنندگان برای حرم رضوی و سایر بقاع متبرکه دریافت می‌شود.

علاقه‌مندان به ‌انجام «نذر بهشتی» می‌توانند با مراجعه به ‌دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی یا شماره‌گیری کد دستوری #۸* در تلفن همراه و سامانه وقف و نذر رضوی به ‌آدرس nazr.razavi.ir  مراجعه کرده، همچنین با شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ به ‌شناسه واریز ۲۲۳۰ بانک ملت شعبه آستان قدس رضوی در این طرح مشارکت داشته باشند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نذر بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است