Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران گفت: این دانشکده قصد دارد در جهت افزایش مهارت دانشجویان از بهمن ماه ۹۸ کارگاه‌های تخصصی برگزار کند.

حکیمه سیادت معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره تغییر ساختار آموزش این دانشکده گفت: دانشجویان دندانپزشکی عمومی دانشگاه تهران از طریق آزمون سراسری وارد عرصه تحصیلی ۶ ساله خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ساختار آموزشی این دوره تحصیلی با توجه به مدل‌های آموزش نظری و عملی مشابه بسیاری از کشور‌های دنیا بروزرسانی شد.

سیادت با بیان اینکه در ساختار جدید از آموزش‌های مجازی نیز بهره‌مند خواهیم شد؛ افزود: قصد داریم در جهت افزایش مهارت دانشجویان کلاس‌های ترکیبی، وارونه و کارگاه‌های آموزشی را برگزار کنیم. با توجه به طراحی‌های انجام شده علاوه بر ۵ کارگاه مهارتی کارگاه‌های تخصصی ویژه‌ای نیز برای دانشجویان تدارک دیده شد که به موجب آن دانشجویان با درمان‌های پیشرفته آشنا می‌شوند.    وی در پایان خاطر نشان کرد: با انجام زیر ساخت‌ها، از بهمن ماه ۹۸ کارگاه‌هایی همچون ایمپلنت، لیزر، سفید کردن دندان، کارگاه مفصل فکی - گیجگاهی و مشکلات مرتبط با مفاصل، ارتباط و مهارت، اخلاق پزشکی را برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران دندانپزشکی عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس