Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برپایی دهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی نشست ها و کارگاه های جنبی در مصلای بیت المقدس اراک مکان برپایی نمایشگاه دهم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، کارگاه آینده پژوهی صنعت نشر، نشست نقد و بررسی آثار سارا عرفانی نویسنده کتاب پنجشنبه های فیروزه ای، نشست نقد و بررسی آثار محمدرضا حدادپور نویسنده کتاب های کف خیابون، حیفا، تب مژگان و نه، نشست نقد و بررسی آثار محمدعلی جعفری نویسنده کتاب سربلند( شهید محسن حججی)، جام باشگاه های کتابخوانی به ترتیب از هشتم تا روز جمعه 10 آبان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

همچنین کارگاه داستان نویسی با حضور راضیه تجار، محفل شعر آیینی با حضور شعرای استان مرکزی، نشست اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نویسندگان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان با حضور حیدری ابهری نویسنده کتاب های کودکان، محفل شعر طنز با حضور عباس احمدی و شعرای استان مرکزی، کارگاه تبدیل خاطره به داستان با حضور رضا قاسمی نویسنده کتاب از سه راه آزادی تا منهتن، کارگاه مهارت های مطالعه با حضور رضا حیدری، کارگاه بازی و خلاقیت کودکان و نوجوانان تا پایان برپایی نمایشگاه کتاب در مصلای اراک برگزار می شود.

 

 

لازم به ذکر است، دهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی از ۸ تا ۱۳ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در مصلای بیت المقدس اراک دایر می شود، نمایشگاه در روزهای جمعه هشتم و دوشنبه ۱۳ آبان‌ماه در نوبت صبح هم فعال است.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه صفر مسجد اربعین حسینی نماز جمعه پیاده روی اربعین خراسان جنوبی استان همدان رحلت پیامبر اسلام کانون های فرهنگی هنری مساجد قرائت زیارت ازبعید نقد و بررسی کتاب نشست نقد و بررسی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی و چالش‌های خانواده در جهان معاصر با عنوان «کرامت انسانی و جایگاه خانواده در عصر معاصر» چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این نشست با حضور دانشگاهیان جهان اسلام و به همت کمیته بین‌الملل و دبیرخانه کنفرانس کرامت انسانی و با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار خواهد شد.

در این نشست دکتر علی بدیری (عضو هیأت علمی دانشگاه کربلا)، دکتر زینب مسلم (عضو هیأت علمی دانشگاه کربلا) و دکتر جبار شجاعی (عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و دبیر علمی نشست) حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت حضور در این رویداد علمی که در روز چهارشنبه مورخ ۱۹/ ۰۲/ ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد، می‌توانند از لینک زیر استفاده نمایند:

https://meet.google.com/kqe-seqs-yaf

کد خبر 6099461 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۴ رمان مریلین رابینسون، نویسنده محبوب داریوش مهرجویی در نمایشگاه کتاب
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • در نخستین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • در اولین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود
  • معرفی چند اثر خواندنی که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود/ از «نامه‌ای به آسمان» تا «تاکسی‌سواری»
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود