Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی صحیح وضعیت جوی در گرو فراهم بودن زیرساخت ها و بسترهای مناسب است و از این رو تجهیزات هواشناسی کردستان نیازمند به روز رسانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رحیم صدیقی صبح امروز دوشنبه در دیدار با نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: پیش بینی صحیح وضعیت جوی و همچنین شرایط اقلیمی و جغرافیای خاص هر منطقه در جلوگیری از خسارات جانی، مالی، کشاورزی و باغداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقق چنین امری در گرو فراهم بودن زیرساخت ها و بسترهای مناسب است و از این رو لازم است تجهیزات و امکانات سازمان هواشناسی  مدرن باشند و اکنون نیاز است سازمان هواشناسی استان به چنین تجهیزاتی مجهزتر شود.

مدیرکل هواشناسی کردستان ادامه داد: جهت تجهیز زیر ساخت ها و خودکار کردن کلیه تجهیزات اداره هواشناسی نیازمند اعتبارات ویژه در سطح ملی بوده و در این راستا نیازمند توجه مسئولان به این حوزه هستیم.

گفتنی است در پایان این نشست منصور مرادی ضمن بازدید کامل از بخش های مختلف اداره هواشناسی شهرستان مریوان قول مساعد جهت پیگیری های لازم برای جذب اعتبارات به این اداره را داد و همچنین وعده داد در آینده ای نزدیک به همراه مدیرکل هواشناسی کردستان جلسه ای در سازمان هواشناسی کشور در خصوص رفع پاره ای از مشکلات تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: هوای کردستان خنک تر می شود کردستان در انتظار بارش های پاییزی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو گفت: بنابر بر قول مساعدت رئیس مجلس، مقرر شده است تا بر اساس نوع ارزی که داده می‌شود بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ هزار میلیارد تومان اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان غذا و دارو، فرشته میرزازاده درباره بودجه دارو و تجهیزات پزشکی اظهار کرد: عدد پیشنهادی ما برای بودجه سال جاری ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بود که عدد مطرح شده در مجلس شورای اسلامی ۷۵ هزار میلیارد تومان عنوان شد، اما با تمهیدی که رئیس مجلس در نظر گرفت، مقرر شد که بر اساس نوع ارزی که داده می‌شود، این بودجه تا ۱۸۰ هزار میلیارد تومان اصلاح شود.

وی افزود: بخش عظیمی از سهمیه ارزی سازمان غذا و دارو که حدود ۳.۵ میلیارد دلار است، ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی بوده که تا سقف ۱۸۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و امیدواریم از این عدد کمتر نشود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو گفت: به بخش کمی از تجهیزات پزشکی نیز در حال حاضر ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق می‌گیرد، بخش اعظمی از دارو، تجهیزات و شیرخشک با ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی و بخشی از اقلام زیبایی و بخش اندکی از فراورده‌های سلامت‌محور خانگی ارز تالار دوم دریافت می‌کنند.

کد خبر 751399

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی