Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از زنجان، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از پاسگاه‌های پلیس راه و تیم‌های گشتی اعزامی به محورهای مواصلاتی ، در حال حاضر در کلیه محورهای مواصلاتی استان بارش باران وجود دارد.

 سرهنگ عباس مظفری، افزود: در پی این بارش‌ها سطح جاده ها لغزنده بوده و لازم است کلیه رانندگان وسائط نقلیه سبک و سنگین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده تردد نمایند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار ترافیکی نباشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد:رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود ، سبب بروز حوادث دردناک و جبران ناپذیر خواهد شد.

سرهنگ مظفری تصریح کرد: برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد، قبل از بارش نزولات آسمانی می بایست پیش بینی هایی صورت گیرد تا از حوادث ترافیکی پیشگیری گردد و علاوه بر آن رانندگی در جاده های لغزنده مهارت خاص خود را جهت هدایت خودرو می طلبد .

وی تاکید کرد: جاده های ارتباطی با توجه به بارش باران لغزنده هستند لذا مسافران که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند قبل از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کرده و حتی الامکان مقداری ذخیره آب و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده ها جلوگیری شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در تمام محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از بارش باران در تمام محورهای این استان خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت محورهای لرستان در پی ورود سامانه بارشی اخیر گفت: بارش پراکندۀ باران در تمام محورهای این استان جریان دارد.

او با بیان اینکه تمام محورهای لرستان هم‌اکنون باز است، اضافه کرد: 400راهدار لرستانی با 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‎سنگین و سنگین در آماده‌باش هستند.

2 هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانۀ 141 تماس بگیرند و نکات ایمنی را به‌هنگام لغزندگی جاده‌ها رعایت کنند.

فعالیت سامانۀ بارشی از ظهر امروز آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت‌تأثیر قرار داده‌است و رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

سامانۀ بارشی اخیر در ر مناطق شمالی و غربی لرستان از نمود بیشتری برخوردار است و امشب جو این استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است