Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدابراهیم رضایی با اشاره به اخبار منتشر شده درباره مرگ ابوبکر بغدادی گفت: آمریکایی‌ها به خصوص ترامپ در ایام انتخابات نیاز به یک سوژه تبلیغی به نفع خودشان داشتند و به نظر می‌رسد آن‌ها طبق سنت دیرینه حاکم آمریکایی مهره‌هایی را انتخاب می‌کنند و آن‌ها را به نفع خودشان هزینه می‌کنند تا اینکه تاریخ مصرف‌شان به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درباره کشته شدن رهبر گروهک تروریستی داعش اتفاق مشکوکی که وجود دارد این است که اثر و مستنداتی که برای افکار عمومی دنیا قابل قبول باشد ارائه نشده است. زمانی که اعلام کردند بن لادن سرکرده طالبان دستگیر و کشته شده، جنازه او را به دریا انداختند تا کسی مستندات قابل قبولی به دستش نرسد. نوع عملیاتی که آمریکا در مورد ابوبکر بغدادی ادعا می‌کند هم شبیه کشتن سرکرده طالبان است.

نماینده مردم خمین در مجلس اضافه کرد: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها می‌خواهند از این موضوع بهره‌برداری‌های خود را داشته باشند در حالی که اصلا ممکن است این فرد کشته نشده باشد یا اینکه کس دیگری را کشته باشند و نامش را ابوبکر بغدادی گذاشته باشند. این صرفا برای فعالیت انتخاباتی آن‌ها است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه همه می‌دانند داعش توسط آمریکایی‌ها ایجاد شده، تصریح کرد: ترامپ خودش می‌گفت که داعش توسط اوباما و هیلاری کلینتون شکل گرفته، این اطلاعات صحیحی است که از زبان آمریکایی‌ها گفته می‌شود. به نظر نمی‌رسد حالا هم رویکرد آن‌ها در مورد فعالیت گروه‌های تروریستی تغییر کرده باشد بلکه آن‌ها در هر برهه متناسب با موقعیت از این مهره‌ها برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه کشته شدن ابوبکر بغدادی از سوی آمریکا برای افکار عمومی قابل قبول نیست، تأکید کرد: روس‌ها هم اعلام کردند که طی این مدت آمریکایی‌ها هیچ گونه عملیات نظامی نداشته‌اند و شبهه دوم هم این است که محل کشته شدن او را جایی اعلام کردند که اتفاقا محل استقرار گروه‌های معارض با بغدادی بوده است. این‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها صرفا به دنبال استفاده تبلیغاتی از این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابوبکر بغدادی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند

مقام‌های آمریکایی شنبه اعلام کردند که طوفان و گردباد در ایالت اوکلاهما جان دستکم سه نفر را گرفت.

به گزارش ایرنا، سرویس ملی هواشناسی آمریکا در مناطقی از کشور از جمله ایلینوی، ویسکانسین و تگزاس درباره وقوع گردباد، طوفان‌های شدید، باران سنگین و تگرگ به ده‌ها میلیون نفر هشدار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی است که اوضاع ناپایدار آب و هوایی روز دوشنبه در بخش‌های میانی آمریکا ادامه خواهد داشت.

«کوین استیت» فرماندار اوکلاهما یکشنبه با اعلام «وضعیت اضطراری» مجوز آزادسازی بودجه بیشتر برای کمک به عملیات امدادرسانی را صادر کرد.

طوفان و گردباد روز شنبه و یکشنبه مرکز اوکلاهما را درنوردید و بخش‌هایی از شمال غرب تگزاس، غرب میسوری و کانزاس را در بر گرفت.

آژانس مدیریت بحران اوکلاهما اعلام کرد که بر اثر طوفان ده‌ها خانه نابود شده یا خسارت دیده‌اند و بیش از ۳۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات