Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته روزنامه الرای کویت ، جارالله در حاشیه جشنی که به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان ملل برگزار شده بود به خبرنگاران گفت که  کویت طرح  (‌ابکار هرمز) را دریافت کرده و در فرایند بررسی قرار دارد .

جارالله گفت به محض اینکه در این مورد تصمیم گیری شود به ایران اطلاع داده خواهد شد.

ابتکار صلح هرمز از سوی رییس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شد که هدف از آن همکاری میان کشورهای خلیج فارس و دریای عمان به منظور صلح و ثبات منطقه و امنیت دریایی در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی ماه گذشته در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل همه کشورهای متاثر از تحولات خلیج فارس و تنگه هرمز را به «ائتلافِ امید» یعنی «ابتکار صلح هرمز» دعوت کرد.

همچنین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای کویتی وی در آن زمان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یکدیگر دیدار و مسایل منطقه‌ای بویژه ابتکار صلح هرمز را بررسی کرده بودند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابتکار صلح هرمز کویت إيران ائتلاف امید حسن روحاني سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن