Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:24:17 GMT

بلیت فروشی بازی تراکتور و استقلال آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۲۱۴۶

بلیت فروشی بازی تراکتور و استقلال آغاز شد

طبق اعلام باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور علاقمندان می توانند با مراجعه  به سایت  ticket.tractor-club.com  و پر کردن اطلاعات لازم و مشخص کردن جایگاه خود در ورزشگاه یادگار امام تبریز و پرداخت هزینه از درگاه الکترونیکی مزبور ، بلیت این دیدار را تهیه کنند.

همچنین بر اساس اعلام باشگاه تراکتور جهت کمک به افرادی که به هر دلیل قادر به تهیه بلیت از سایت اینترنتی نمی شوند، در کنار فروش بلیت اینترنتی به قیمت ۱۰ هزار تومان، کارت بلیت اینترنتی نیز به قیمت ۱۵ هزار تومان در محل استادیوم یادگار امام (ره) برای علاقمندان فروخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی حساس تیم های تراکتور آذربایجان و استقلال تهران روز جمعه ۱۰ آبان‌ ماه جاری راس ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

فدراسیون فوتبال قضاوت این بازی مهم هفته هشتم لیگ برتر را به بیژن حیدری با کمک های محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی سپرده است و اشکان خورشیدی به همراه محمدرضا اکبریان به عنوان کمک های پشت دروازه و سعید قاسمی به عنوان داور چهارم انجام وظیفه خواهند کرد.

ناظر داوری این بازی نیز  اسماعیل صفیری است.

تیم تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده دوم و استقلال با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر ورزش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور 0 - استقلال 0

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 33 تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال تهران در چارچوب رقابتهای لیگ برتر ایران 1402/03 به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور 0 - استقلال 0
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال