Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دروازه بان کهنه کار یوونتوس گفت اینتر رقیب شماره یک آن ها در راه قهرمانی سری آ است و باید به آن ها احترام گذاشت. او همچنین دوناروما را همچون یک الماس درخشان در درون دروازه ایتالیا دانست.
به گزارش آریا، جانلوییجی بوفون، سنگربان 41 ساله یوونتوس که به عنوان دروازه‌بان ذخیره به کارش در این تیم ادامه می‌دهد، همچنان از نظر بدنی و ذهنی آمادگی خود را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از گل، بوفون در برنامه تلویزیونی تیکی تاکا، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که آن را می‌خوانیم:
مصدومیت کیه لینی تاثیر مهمی روی تیم ما داشت. اهمیت کیه لینی در یوونتوس تقریبا به اندازه اهمیت کریستیانو رونالدو در تیم است. البته مصدومیت کیه لینی باعث تسریع روند جا افتادن ده لیخت در یوونتوس نیز شده است. اگر اوضاع خوب پیش برود، شاید کیه لینی در بهار بتواند به میادین برگردد.  
نحوه بازی یوونتوس ساری و تفاوت آن با تیم الگری و کونته:
شیوه بازی تیم ساری نسبت به شیوه قبلی بازی ما متفاوت است. در گذشته ما بازی مستقیمی را به نمایش می‌گذاشتیم و حالا تیم ساری نسبت به تیم کونته و الگری، تفاوت‌هایی دارد. البته هنوز یوونتوس واقعی ساری را ندیده‌ایم چون فعلا داگلاس کاستا و رمزی را در اختیار نداشته‌ایم و آن‌ها دو مهره‌ای هستند که مربی روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است.  
تساوی 1-1 لچه و یوونتوس:
تساوی برابر لچه؟ خب تساوی هم خیلی نتیجه بدی نیست. تیم‌های بزرگ اگر پیروز نشوند، جنجال‌هایی پیرامون آن‌ها ایجاد می‌شود. در فوتبال، تیم رقیب نیز برای پیروز شدن بازی می‌کند و شما ممکن است ببرید، مساوی کنید یا ببازید. بنابراین باید نتیجه تساوی را هم بپذیریم، اگرچه در دیدار برابر لچه خوب بازی کردیم.  
رقابت یوونتوس، اینتر و ناپولی برای قهرمانی:
باید به اینتر احترام گذاشت و من معتقدم آن‌ها رقیب شماره یک ما هستند. کونته را خیلی خوب می‌شناسم. او با تزریق ذهنیت جنگنده خود به بازیکنان، قادر است معجزه رقم بزند. البته در هفته نهم هستیم و ناپولی هم در کورس است. اگر آن‌ها برابر اسپال متوقف نمی‌شدند، می‌توانستند فشار بیشتری روی ما و اینتر بیاورند.   
پیوستن به پاری سن ژرمن و بازگشت به یوونتوس:
نمی‌توانستم چنین پیشنهاد مالی و ورزشی‌ای که پاری سن ژرمن به من ارائه داده بود را رد کنم. مایه افتخار است که چهل ساله باشید و تیم‌های بزرگ در پی جذب شما باشند. می‌خواستم با تجربه کردن چالشی جدید، از حاشیه امن خود خارج شوم. یک شب وقتی در حال فکر کردن بودم، تصمیم گرفتم به یوونتوس برگردم. به خودم گفتم در 41 سالگی تنها در پاریس چه کار می‌کنم وقتی خانواده‌ام در ایتالیا هستند؟ وقتی یوونتوس به من پیشنهاد داد، فورا آن را قبول کردم چون این تصمیم درستی بود.
تصمیم برای بازنشستگی یا ادامه فوتبال:
در حال حاضر از نظر روانی و بدنی در شرایطی هستم که حس می‌کنم هنوز هم می‌توانم بازیکن مهمی برای یوونتوس باشم. هنوز در خصوص آینده تصمیم نگرفته‌ام و با آرامش، عملکرد خودم را بررسی می‌کنم. وقتی بفهمم آن طور که دلم می‌خواهد، نمی‌توانم خوب بازی کنم، به باشگاه می‌گویم دیگر کار تمام است.  
شایعات بازگشت به تیم ملی ایتالیا:
فرضیه بازگشت من به تیم ملی ایتالیا حقیقت ندارد. ایتالیا پروژه‌ای را با جوانان آغاز کرده که در حال ثمر دادن است. دوناروما در دروازه همانند یک الماس است که بیش از همه می‌درخشد. سیریگو و مرت هم هستند و البته گولینی و کرانیو را هم نباید فراموش کرد. دروازه، پستی است که ایتالیا کم‌ترین مشکل را در آن دارد.   


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بوفون ه تیم ملی ایتالیا کیه لینی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی النصر مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه دوم‌ خود را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ عربستان تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می رسد که الهلال قهرمانی خود را در یکی دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی