Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس در صوت موفقیت آمیز بودن این طرح در ۲۰ درصد مدارس جامعه هدف استان طی سال تحصیلی آینده به ۶۰ درصد خواهد رسید.

جعفر گنج‌خانلو  افزود: این طرح به تدریج در مدارس هدف استان اجرایی خواهد شد که پس از بررسی و بازخوردهای مثبت، به ۱۰۰ درصد خواهد رسید که تحقق این مهم چشم انداز بهتری را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: اجرای هر طرحی محاسن و معایب خود را دارد، اما اجرای فاز اول، این طرح در محدوده کمتری می تواند اثربخشی و یا نقص و خلل آن را به خوبی نشان دهد.

وی ادامه داد: برای تحقق برنامه های این بخش سه جلسه در بین گروه های دانش آموزی، سه جلسه بین معلمان مدارس و ۶ جلسه برای اولیای دانش آموزان مبتنی بر محتوای آموزشی با هدف آگاه‌سازی این طرح برگزار خواهد شد.

گنج خانلو افزود: تمرکز این طرح بر جامعه هدف یعنی دانش آموزان به ویژه تشکل های دانش آموزی قرار دارد که از ظرفیت آنان درجهت کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده خواهد شد.

وی، تشکل ها را شامل سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، هلال احمر، شوراهای دانش آموزی و اتحادیه های انجمن های اسلامی ذکر کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: مشابه چنین طرحی سال گذشته با عنوان طرح نماد " نظام مراقبت های اجتماعی دانش آموزان " در سه سطح مدرسه، کادر آموزشی، اولیای دانش‌آموزان در استان اجرا شد.

وی اظهار داشت: این طرح طی سال تحصیلی گذشته در ۱۰۰ درصد مدارس ناحیه یک اجرا شد که این میزان در مدارس ناحیه ۲، ابهر و سلطانیه ۱۰ درصد بود و امسال افزایش خواهد یافت.

۱۹۹ هزارو ۱۵۰ دانش‌آموز زنجانی سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ را در مناطق ۱۴ گانه استان آغاز کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته با ۱۹۳ هزارو ۲۳۵ نفر، رشد سه درصدی نشان می‌دهد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست