Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدباقر سلگی امروز بیان کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود جسد در یکی از مزارع مسیر روستای «سیبدر» ملایر، ماموران کلانتری در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: جسد پیرمرد ۷۸ ساله برای کالبد شکافی تحویل پزشکی قانونی شد که طبق نظریه این مرجع قضایی، برخورد جسم سخت به ناحیه سر و پشت این پیرمرد علت مرگ او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل آغاز و مشخص شد که این فرد توسط یک راننده کامیون به قتل رسیده است.

سرهنگ سلگی بیان کرد: پس از شناسایی قاتل، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرده و انگیزه خود از قتل را اختلاف های قبلی با مقتول عنوان کرد.

وی توضیح داد: یک معدن در این مسیر وجود دارد که کامیون داران از جاده روستایی برای جابجایی سنگ و مواد معدنی استفاده می کنند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: تحقیقات اولیه گویای این است که مقتول به خاطر تاثیر این تردد در تخریب زمین کشاورزی اش با این راننده مناقشه داشته است و این عاملی برای درگیری و قتل او شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اختلاف مالی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت