Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان روز دوشنبه دریک نشست خبری درتشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی گفت: برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی از فردا هفتم آبان مصادف با شهادت امام رضا(ع) با عنوان دانش آموز بسیجی، ایثار ومعنویت آغاز و تا سیزدهم آبان با برگزاری راهپیمایی استکبار ستیز ۱۳آبان ادامه می‌یابد.

سردار اباذر سالاری افزود: دیداربا خانواده معظم شهدای دانش آموز، دیدار دانش آموزان با نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس، حضور منسجم دانش آموزان درنمازجمعه، یادواره شهدای دانش آموز واکران فیلم‌های دفاع مقدس درمدارس از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همچنین درهفته بسیج دانش آموزی طرح‌های محرومیت زدایی، اقدامات عام المنفعه به نیت شهدای دانش آموز، مسابقه فرهنگی با رویکرد کنگره ملی۱۵۰۰ شهید، مسابقه ورزشی، شرکت دانش آموزان در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان و اردوی راهیان نور جنوب و دریایی اجرا می‌شود.

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۱۴۵مدرسه هرمزگان

فرمانده سپاه هرمزگان یادآورشد: طرح شهید بهنام محمدی یکی از برنامه‌های شاخص بسیج دانش آموزی است که با مشارکت آموزش وپرورش تحت سند تحول بنیادین در۱۴۵ مدرسه این استان درحال اجراست.

«طرح شهید بهنام محمدی نقطه و حلقه‌ی پیوند بین مسجد، مدرسه و خانه است و اجرای این طرح باعث تقویت بنیه‌ی علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری وسیاسی دانش آموزان خواهدشد.»

سالاری ادامه داد: طرح شهید بهنام محمدی در راستای تقویت و ترویج آموزه‌های دینی و تربیتی دانش آموزان، حمایت وسرکشی از دانش آموزان محروم و باهدف شناسایی نخبگان دانش آموز در مدارس هرمزگان اجرا شده است.

وی بیان داشت: در راستای اجرای این طرح که با محوریت خانه، مدرسه و مسجد و با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش وپرورش انجام می‌شود، می‌توان گام‌های موثری در راستای تربیت دانش آموزان و همچنین تبیین فرهنگ ایثار وشهادت و ارزش‌های دفاع مقدس برداشت.

اعزام ۵ هزار دانش آموز هرمزگانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه هرمزگان همچنین به اعزام پنج هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر هرمزگانی به اردوی راهیان نور جنوب و دریایی اشاره کرد.

سردار سالاری گفت: این تعداد دانش آموز از آبان تا اسفندماه سالجاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: استان هرمزگان یکی از مراکز راهیان نور دریایی به شمار می‌رود که هرساله تعدادی زیادی از مردم و دانش آموزان برای آشنایی با شهدای دریایی و رزمندگان خلیج فارس به این اردوها اعزام می‌شوند.

هرمزگان ۱۷۱ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: ایران اسلامی ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرده که ۱۷۱ شهید مربوط به استان هرمزگان است.

سردار سالاری یادآورشد: این دانش آموزان با تاسی از قاسم بن حسن(ع) و فرزندان امام حسین(ع) با وجود داشتن سن پایین وارد دانشگاه انسان ساز دفاع مقدس شدند و پله‌های ترقی وپیشرفت را برای رسیدن به لقای الی الله طی کردند.

استان هرمزگان هم اکنون دارای ۳۸۰ هزار و ۹۳۵ دانش آموز است که در سه هزار و ۵۸۵ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل