Web Analytics Made Easy - Statcounter

هتل اصفهان و یا هتل اپارتمان اصفهان، مطمئنا قبل از سفر این سوال برای شما پیش می آید که کدام را انتخاب کنید؟ تا یک اقامت خوب و راحتی داشته باشید. بنابراین بهتر است تا شما تفاوت این دو را بدانید تا بتوانید انتخاب خوبی را مطابق با آنچه که مدنظر دارید انتخاب کنید.

هتل اصفهان با درجه بندی در ستاره با اتاق های لوکس و شیک طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام این هتل ها با داشتن نقطه اشتراکی همچون خشکشویی، رستوران، استخر، سالن همایش، سالن بدنسازی و... که در اختیار میهمان قرار داده اند سبب شده تا علاقمندان خاص خود را داشته باشند. هتل آپارتمان ها به دلیل اینکه امکان آشپزی در اتاق برای میهمان وجود دارد محبوبیت پیدا کرده اند.

هتل اصفهان امکاناتی همچون آشپزی را در اتاق ها ندارد. اما زمانی که افراد هتل آپارتمان را انتخاب می کنند گویی در خانه ی خود اقامت می کنند آن هم به دلیل وجود امکانات کافی و لازم در اتاق ها می باشد طوری که شما با انتخاب هتل آپارتمان دیگر نگرانی برای پخت و پز نخواهید داشت.

هتل اصفهان با داشتن اتاق های شیک و لوکس می تواند یک اقامت خوب و رویایی را برای میهمان رقم بزند. اما این بدین معنا نیست که کیفیت اتاق های هتل آپارتمان ها پایین است. چه بسا برخی از هتل آپارتمان ها هم با فضایی شیک همچون هتل دیزاین شده اند اما با امکانات متفاوت تر از مجموعه ی هتلی می باشند.

هتل اصفهان به نسبت هتل آپارتمان ها از هزینه ی اقامتی بالایی برخوردار هستند آن هم به دلیل امکانات رفاهی موجود در مجموعه ی هتل ها است.

شکل 1 هتل اصفهان

هتل شاه عباسی بهترین هتل اصفهان

هتل شاه عباسی اصفهان  به دلیل شکل سنتی و مدرنی که دارد باعث شده تا علاقمندان خاص خود را داشته باشد. این هتل پنج ستاره شیک با معماری زمان صفوی طراحی شده است که مطمئنا نظر بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده است. از همه مهم تر حیاط وسیع بسیار زیبا و سرسبز هتل می باشد که باعث شده تا جذابیت آن را دوچندان کند.

هتل شاه عباسی اصفهان دارای 224 باب واحد اقامتی است. تمام اتاق های هتل با سبک سنتی اما مجلل دیزاین شده اند که مطابق با سلیقه ی افراد سخت پسند می باشد. این اتاق ها به دلیل امکاناتی همچون تخت های استاندارد و شیک، منوی بالشت، ملافه های تمیز و مرتب، حمام اتاق ها(دوش و وان)، لوازم بهداشتی و... باعث شده تا میهمان با قرار گرفتن در اتاق حس خوبی داشته باشد.

هتل شاه عباسی اصفهان در مجموعه ی بزرگ و زیبایی که دارد با وجود امکانات عمومی همچون خشکشویی، نظافت روزانه، سالن بسیار لوکس برای برگزاری جلسات و همایشات، پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی، سالن مخصوص برای سیگار، فروشگاه برای تهیه ی سوغاتی و... سبب شده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد.

هتل شاه عباسی اصفهان با توجه به دسترسی راحت به جاذبه های تفریحی و تاریخی همچون عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، بازار اصفهان، سی و سه پل، میدان نقش جهان و... بگونه ای است که با رزرو این هتل اصفهان رضایت کامل خواهید داشت.

شکل 2 هتل شاه عباسی اصفهان_اتاق

هتل آسمان اصفهان و مقایسه با هتل شاه عباسی

هتل آسمان اصفهان هتل چهار ستاره می باشد. برتری هتل آسمان اصفهان از هتل شاه عباسی اصفهان وجود رستوران گردان می باشد. بگونه ای که میهمان هنگام صرف غذا می تواند زیبایی های زاینده رود و شهر اصفهان را مشاهده کند. هتل آسمان با داشتن اتاق های متنوع و دیزاین شیک این امکان را داده تا میهمان متناسب با سلیقه و ظرفیت دست به انتخاب بزند.

هتل آسمان اصفهان با سبک امروزی طراحی شده است اما هتل شاه عباسی هتلی پنج ستاره به دلیل معماری سنتی که دارد سبب شده تا نزد توریست ها و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

هتل آسمان اصفهان را برای کسانی که می خواهند اقامت امروزی داشته باشند پیشنهاد می کنیم، اما هتل شاه عباسی برای کسانی که به دنبال یک اقامت متفاوت و سنتی مجلل هستند مطمئنا لذت بخش خواهند بود.

شکل 3 هتل آسمان اصفهان_اتاق

برای اینکه بتوانید یک اقامت خوب را در سفر به اصفهان تجربه کنید می توانید با شماره 05138096 تماس بگیرید و با توجه به راهنمایی کارشناسان سایت پرشین هتل متناسب با آنچه که مدنظر دارید دست به انتخاب بزنید.

درصد تقاضای هتل اصفهان 10 از 10  درصد تقاضای هتل شاه عباسی اصفهان 10 از 10 

درصد تقاضای هتل آفتاب اصفهان 9 از 10

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هتل رپورتاژ آگهی هتل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج

عموما در ساختمان ها و آپارتمانها در خصوص مشاعات اختلاف ایجاد میشود لذا دانستن قوانین مشاعات آپارتمان الزامی است.

امروزه در شهرهای بزرگ اکثر ساختمانها تبدیل به آپارتمان شده است و در سبک آپارتمان نشینی که چندین واحد از مشاعات (حیاط، راه پله، سالن، باغچه، آسانسور و غیره) بهره می‌برند وجود قوانین برای برقراری نظم و زندگی مسالمت آمیز الزامی است. در این مقاله از دیدگاه بهترین وکیل ملکی کرج به بررسی مهمترین قوانین مشاعات آپارتمان می‌پردازیم.

منظور از مشاعات آپارتمان چیست؟

با توجه به قانون تملک آپارتمان ها هر بخشی از ساختمان که مالکیت آن بنام فرد خاصی ثبت نشده باشد، بعنوان مشاعات آپارتمان محسوب شده و تمامی افراد ساکن حق استفاده از آن را دارند. بنابراین مهمترین مشاعات یک ساختمان عبارتند از: حیاط، پله ها، آسانسور، لابی، باغچه، پشت بام، راهرو و غیره

از آنجا که حق استفاده از مشاعات به همه ساکنین تعلق دارد، هزینه های نگهداری، تعمیرات و نظافت این نواحی نیز برعهده تمامی همسایه ها است.

مهمترین قوانین مشاعات ساختمان

با توجه به اینکه عموما بر سر مشاعات بین ساکنین اختلاف بوجود می آید، دانستن قوانین مرتبط با مشاعات میتواند بسیار حائز اهمییت باشد. از جمله مهمترین این قوانین عبارتند از:

هیچ کدام از ساکنین حق استفاده اختصاصی از آب یا برق مشاع را ندارند. گذاشتن زباله، یا کسیه زباله در راهروی مشاغ ممنوع است. تمامی ساکنین میتوانند به اندازه معین از مشاعات استفاده کنند، به شکلی که مانعی برای استفاده سایرین ایجاد نشود. هیچیک از ساکنین نمیتواند بخشی از مشاعات را تصرف کند یا حق استفاده آن را به کس دیگری واگذار کند. (مگر اینکه بین تمامی اهالی ساختمان توافقی صورت گیرد) بدون گرفتن رضایت تمامی اهالی و بدون دریافت مجوزات لازم امکان تغییر در نقشه ساختمان وجود ندارد. حمل اثاث و یا مصالح ساختمانی بوسیله آسانسور ممنوع است. بعد از ساعت 12 شب برقراری سکوت در ساختمان الزامی است. خودروهای ساکنین نباید در قسمتی بجز قسمت مالک پارک گردند. ایجاد تغییر در نمای ساختمان بدون هماهنگی تمامی اهالی ممنوع است. راه پله بخش مشاع محسوب می‌شود بنابراین نمیتوان از آن بعنوان انباری استفاده کرد. هزینه مرتبط با مشاعات برعهده مستاجر است یا مالک؟

یکی دیگر از سوالاتی که از وکیل ملکی کرج پرسیده میشود این است که هزینه مشاعات با مالک است یا مستاجر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه ها را میتوان به دو بخش مصرفی و کلی تقسیم بندی کرد. در نتیجه بر اساس قانون هزینه مصرفی مرتبط با مشاعات مانند هزینه نظافت پله و راهرو بر عهده فردی است که در آنجا ساکن است. یعنی هزینه های مصرفی برعهده مستاجر است. اما هزینه های کلی مانند هزینه تعمیر موتورخانه، آسانسور، پمپ آب، لوله کشی ساختمان و سایر تاسیسات ساختمان برعهده مالک است.

قانون استفاده از پارکینگ مشاع

از آنجا که در بسیاری از ساختمان ها پارکینگ اختصاصی وجود ندارد و محوطه پارکینگ بصورت مشاع استفاده میگردد، معمولا باعث بروز اختلاف بین اهالی میگردد. از این رو توجه به قوانین زیر بسیار مهم است:

هر واحد تنها حق دارید یک خودرو را در پارکینگ مشاع پارک کند. همسایه ها حق وارد کردن خودروی مهمان به پارکینگ مشاع را ندراند. استفاده از فضای پارکینگ برای برگزاری مراسمات و جشنهایی که توسط اهالی برگزار می‌گردد مجاز است. هیچکسی حق ندارد حق استفاده از پارکینگ مشاع را به کس دیگری بفروشد یا اجاره دهد. منظور از مشاعات اختصاصی چیست؟

در برخی از ساختمان ها فضاهایی وجود دارد که بنوعی در لیست مشاعات قرار میگیرند اما امکان دسترسی به آنها تنها از طریق یک واحد خاص وجود دارد. برای مثال باغچه ای که توسط فضای خصوصی یک واحد محصور شده است و یا حیاط خلوت را واحد مربوطه میتواند مسقف کند و هزینه های نگهداری و تعمیرات آن را نیز خودش پرداخت کند.

قوانین مرتبط با خرید و فروش مشاعات

از نظر خرید و فروش مشاعات آپارتمان میتوان آنها را به دو بخش تقسیم بندی کرد:

بخش قابل واگذاری: افراد ساکن میتوانند مالکیت بخشی از مشاعات که در مالکیت یا رهن خودشان است را به همسایه دیگری بفروشند. بعنوان مثال اگر مالکی خودرو ندارد یا از انباری خود استفاده نمیکند میتواند حق استفاده از آن را به یک همسایه دیگر ساکن در ساختمان واگذار کند. بخش غیرقابل واگذاری: قسمت هایی از مشاعات آپارتمان قابل واگذاری یا فروش نیست. بعنوان مثال یک واحد نمیتواند به صرف اینکه از راه پله استفاده نمیکند، حق استفاده خود را به همسایه دیگری بدهد. یا اگر واحدی از آسانسور استفاده نکند امکان واگذاری حق خود را ندارد. مشاوره و رسیدگی به اختلافات مشاعات ساختمان و ملکی

اگر در خصوص مسائل مرتبط با مشاعات آپارتمان دچار مشکل شده اید میتوانید از مشاوره یک وکیل بهره مند شوید. همچنین اگر در خصوص سایر مسائل ملکی مانند خرید و فروش خانه، تخلیه ملک، تنظیم سند و یا تصرف عدوانی دچار مشکل هستید با بهترین وکیل ملکی کرج تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به https://karajvakil.ir/melki مراجعه کنید، و یا با شماره 09128889189 تماس بگیرید.

کد خبر 749732

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • شرایط نگهداری گیاه زامیفولیا ، پوتوس ، گندمی ، سانسوریا و... | کدام گیاهان برای آپارتمان مقاوم هستند؟
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد