Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان در پی شهادت جانباز سرافراز شهید مرتضی صراطی پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،در متن پیام قدرت ا... نوروزی شهردار اصفهان آمده است:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر عطر شهادت بزرگمردی از خیل رزمندگان دفاع مقدس و عاشقان حسینی، در اصفهان، شهر شهیدان پیچید.

شهید مرتضی صراطی، جانباز ٧٠ درصد هشت سال دفاع مقدس، به هم تباران عاشورایی اش پیوست و پس از سال ها تحمل رنج ناشی از جراحت جانبازی، به فیض شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عروج ملکوتی این جانباز سرافراز را به خانواده معزز وی، مردم شهید پرور شهر و استان اصفهان، تبریک و تسلیت گفته و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگانش را از درگاه ایزد متعال، مسألت دارم.

 

 

 

بیشتر بخوانید: توان نیروهای مسلح اصفهان در حد نمونه است خاطرات شهیدمهدی سلیمان پور به دست مادرش رسید/ رونمایی از کتاب خاطرات لشکر ۱۴ امام حسین(ع)

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان خانواده دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم