Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:33:50 GMT

پُلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۵۳۶۷

پُلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد

رضا دهدشتی زاده مدیرکل استاندارد استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: ارائه و عرضه خدمات مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری در بازار است و این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی، خدماتی و شهر بازی را در اولویت های کاری خود قرار داده است و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط کیفی و استانداردها با واحدهای متخلف برخورد قانونی را صورت خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام این مطلب گفت: طی بازرسی های انجام شده از شهربازی های سطح شهر آبادان تجهیزات غیراستاندارد یک شهربازی پُلمب و مراتب جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع گردید.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان در ادامه افزود: پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی و بازرسی مجدد انجام شده مشاهده شد مسئول واحد علیرغم عدم همکاری بصورت خودسرانه اقدام به فَک غیرقانونی پُلمب این اداره کل نموده است، لذا با گزارش این موضوع به قاضی پرونده، دادگاه این متخلف را به ۷۴ ضربه شلاق (با حق تجدیدنظر خواهی و رعایت شرایط وضوابط قانونی تعین شده درحکم صادره) محکوم نمود.

او در انتها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تجهیزات بازی فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ د

تجهیزات غیراستاندارد یک شهربازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم

یک قلاده پلنگ در نواحی شمالی شهری شاهرود مورد تصویر برداری علیرضا دزیانیان قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود