Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، مولود چاوش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه امروز دوشنبه بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد در حمله ارتش این کشور به بخشی از خاک یک کشور مستقل بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق ادعا کرد: توقف عملیات چشمه صلح (در خاک سوریه) به معنای قطع مقابله با تروریست‌های باقیمانده در آنجا نیست!

وزیر امور خارجه ترکیه در این باره ادامه داد: پیش از عملیات علیه البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش، مقامات کشورمان در جریان قرار گرفته و در این زمینه با آنکارا تبادل‌نظر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، هلاکت ابوبکر بغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش دیروز غروب به وقت تهران از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تائید شد.

همچنین خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس نیوز نیز در این خصوص در پیامی توئیتری نوشته بود: هویت البغدادی تایید شده است. آزمایش دی‌اِن‌اِی این موضوع را ثابت کرده است.

کد خبر 4757904

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه چاوش اوغلو ابوبکر البغدادی سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه عراق روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین لبنان رجب طیب اردوغان ایران عربستان سعودی ابوبکر البغدادی برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد