Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:22:35 GMT

دژاگه به ایران برگشت؛ به استقلال می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۵۶۷۹

دژاگه به ایران برگشت؛ به استقلال می‌رسد؟

اشکان دژاگه شب گذشته به تبریز برگشت اما وضعیتش برای دیدار با استقلال مشخص نیست.

به گزارش "ورزش‌سه"، ستاره باتجربه و ارزشمند تراکتور چند هفته ای است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. اشکان دژاگه در اردوی قبلی تیم ملی و هنگام گرم کردن پیش از دیدار ایران و کامبوج دچار مصدومیت شد و نتوانست در تمرینات تیم ملی و تراکتور شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دژاگه بعد از این آسیب دیدگی با کسب اجازه از مصطفی دنیزلی برای طی کردن روند درمانی خودش و البته رسیدن به شرایط ایده آل به آلمان سفر کرد. حالا اما ظاهرا مصدومیت دژاگه بهبود یافته است.


این بازیکن باتجربه شب گذشته به تبریز برگشت و قرار است در تمرینات تراکتور حضور پیدا کند. البته وضعیت دژاگه برای مسابقه روز جمعه با استقلال تهران مشخص نیست. قرار است فردا کادر پزشکی پای مصدوم او را تست کنند تا وضعیتش مشخص شود.


باید دید آیا اشکان دژاگه می تواند در بازی حساس روز جمعه مقابل استقلال ، تراکتور را همراهی کند یا خیر.

تراکتور اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال