Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@22:47:59 GMT

هشدار «سید عمار الحکیم» درباره ورود افراد نفوذی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۵۶۹۹

به گزارش فارس، «سید عمار الحکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور پیامی خواستار برخورد قاطع با قانون‌شکنان شد و نسبت به ورود افراد نفوذی در بین تظاهرات‌کنندگان هشدار داد.

در متن این پیام آمده است: همزمان با هشدار مجدد درباره ورود افراد نفوذی درمیان تظاهرات‌کنندگان و حمله به شهروندان و اموال عمومی و خصوصی و راه‌اندازی آشوب، از دولت و دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم که با قاطعیت و جدیت با قانون‌شکنان و گروه‌های مخرب برخورد کند و برای حفظ ابهت قانون و حفاظت از ملت وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می‌افزاید: همچنین بر اعتقاد استوار خود به حق شهروندان در تظاهرات مسالمت‌آمیز برای ابراز نظر و حمایت از مطالبات مشروع و واداشتن نهادهای حکومتی اجرایی و قانون‌گذاری به تحقق مطالبات مردم میهنمان تاکید می‌کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه‌ای بارشی و نسبتاً قوی، از اواخر وقت امروز (دوشنبه) تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را فرا می‌گیرد.

وی افزود: در پی ورود و فعالیت این سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: داین سامانه بارشی بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید لحظه ای، رعدوبرق و بارش پراکنده تگرگ را از عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت تا جمعه 14 اردیبهشت در کل استان به ویژه نیمه غربی و نواحی شمالی به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: غبار (در غالب نقاط نسبتاً رقیق) نیز از دوشنبه 10 اردیبهشت تا چهارشنبه 12 اردیبهشت در نیمه غربی، به خصوص نواحی مرزی پیش بینی می شود.

زورآوند خاطرنشان کرد: آبگرفتگی معابر، رواناب و سیلاب‌های محلی، لغزندگی جاده‌ها و کاهش میدان دید، احتمال وقوع خسارت به دلیل وزش باد، برخورد صاعقه و بارش تگرگ، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و هوایی، احتمال وقوع خسارت به باغات و مزارع کشاورزی به دلیل بارندگی شدید و رگبار تگرگ از مخاطرات احتمالی این سامانه خواهد بود.

وی ادامه داد: پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها، پرهیز از کوهنوردی و قرارگرفتن در مناطق مرتفع و محل‌های با خطر برخورد صاعقه، محافظت تجهیزات برقی در برابر رعدوبرق، اطمینان از استحکام سازه‌ها بویژه سازه های بلند و موقت، احتیاط در رانندگی، اجتناب از ترددهای غیرضرور و قرار گرفتن در هوای غبارآلوداز توصیه به مسئولین اجرایی استان و مردم کرمانشاه است.

کد خبر 6093471

دیگر خبرها

  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر