Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آمادگی نیروهای امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی در استان خبر داد.

صارم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، به شرایط بارانی استان در چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به بارندگی‌هایی که تا روز پنج‌شنبه هفته جاری ادامه دارد، نیروهای هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای ما در تمام شهرها در حال گشت‌زنی هستند و شرایط را به دقت زیر نظر دارند.

رضایی بیان کرد: اقلام امدادی به اندازه‌ی کافی در انبارها دپو شده و مشکلی خاصی در این خصوص نداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به قطع چندین راه روستایی در شهرستان پلدختر، تصریح کرد: در صحبتی که با فرماندار این شهرستان داشتیم اعلام کرد که تا چند ساعت آینده مشکل راه‌های دسترسی این روستاها رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه از هر نظر آماده مقابله با حوادث احتمالی هستیم، اضافه کرد: خوشبختانه نیروهای هلال احمر مشکلی در بحث امدادرسانی ندارند.

رضایی گفت: امیدواریم در بحث سیل شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای در استان نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل جمعیت هلال احمر لرستان هشدار وقوع سیلاب مناطق سیل زده و آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه