Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از تابلوی اهدایی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان به جهانگیری، در واکنش به سخنان رئیس جمهور و معاون اول وی در خصوص FATF برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به سخنان رئیس جمهور و معاون اول وی در خصوص FATF، مراسم رونمایی از تابلوی اهدایی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان به جهانگیری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدامین احمدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در این مراسم گفت: در پی اظهارات اخیر رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور پیرامون معاهدات مشکل دار FATF، بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم توجه به جنبش دانشجویی و اساساً دانشجو، به حوادث و اتفاقات پیرامون خود و موضع‌گیری نسبت به اتفاقات، خصوصاً در دیدار اخیرشان با دانشجویان در یکم خرداد ماه سال جاری و مبتنی بر ایدئولوژی شهید بهشتی که معتقد است دانشجو موذن جامعه است اگر دانشجو خواب بماند نماز امت قضا می‌شود خود را مکلف به برخورد لازم و موضع گیری مناسب نسبت به این سخنان دانست و در حرکتی نمادین تابلویی را که برگرفته از سخنان و ایده‌ی رهبری درباره‌ی این لوایح مشکل دار است، به مسئولین جهت یادآوری اهدا می کند.   احمدی با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در آستانه ۱۳ آبان رخ می‌دهد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: این حوادث نشان دهنده ایمان و توحید عملی ملت ایران به ویژه بین دانشجویان به عنوان قشر نخبه جامعه و نماد ایمان به خدا و کفر به طاغوت است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشجو مکلف به روشنگری است، تصریح کرد: دانشجو باید روشنگری کند که به جای اینکه مسئولان دغدغه هایشان تصویب یک لایحه شود که معلوم نیست سرانجام آن مانند برجام چه نتیجه‌ای برای این ملت خواهد داشت و نیز حاشیه‌سازی و ایجاد جنجال در آستانه انتخابات، به فکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.   احمدی با اشاره به اینکه فضاسازی سیاسی کشور باید به گونه‌ای باشد که مردم در نهایت آرامش و بدون فضاسازی‌های جناحی نمایندگان خود در خانه ملت را انتخاب کنند، گفت: مجلس باید به دور از سیاست زدگی و قوم گرایی و جناح بازی برای حل مشکلات مردم شکل بگیرد و در نهایت امیدواریم این حرکت آغازی برای شروع فعالیت‌های عدالتخانه در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان باشد.
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام محسن صادقی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان به مساله صلح امام حسن (ع) و الگوی تاریخی از این عمل انقلابی امام مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: دیپلماسی ما و تجربه برجام و سایر معاهدات، ترکیبی از صلح حسنی، رحمت محمدی و سیاست رضوی بود که کار ما مانند صلح امام حسن بود البته عده‌ای هم زبان به گلایه به امام حسن گشودند بدون اینکه بدانند چه شده است.
صادقی ادامه داد: این افراد اگر در زمان امام رضا (ع) هم بودند، به ایشان اعتراض می‌کردند که چرا ولایتعهدی مأمون را پذیرفته اند.
معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه اصفهان افزود:من از همین اقرار آقای رئیس‌جمهور نسبت به منتقدان استفاده می‌کنم که صلح امام حسن دو سویه است.
وی بیان کرد: یک طرف آن تصمیم امام، قبل از صلح و بعد از صلح است؛ طرف دیگر افرادی که باعث شدند امام این نرمش قهرمانانه را انجام دهند.
صادقی گفت: امام به وعده معاویه خوشبین نبودند و البته بار‌ها فرمودند که دعوا با معاویه دعوا بر سر دین است و این مسائل بهانه است کما اینکه اگر با معاویه صفتان صلح کنیم نه تنها مسئله دین را نمی‌توانیم حفظ کنیم.
وی به گره زدن برجام با مشکل آب کشور اشاره کرد و گفت: دیدیم روزی را که مشکل آب خوردنمان هم حل نمی‌شود و نخواهد شد و البته آیا در این صلح نامه‌ها عزت و انصاف هست یا خیر؟
معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه اصفهان ادامه داد: همانطورکه امام حسن (ع) معتقد بودند اگر صلح با معاویه را بپذیریم اولا دچار ذلت می‌شویم و ثانیا مشکلات حل نمی‌شود و ثالثا معاویه به معاهدات خود پایبند نیست و رابعا موضوع این است که به دین ضربه می‌رسد.
وی تصریح کرد: البته بعضی‌ها یا خائنانه یا از سر حماقت امام را در شرایطی قرار دادند که صلح کند و البته بعد از آن هم فریاد میزدند که امضای معاویه تضمین است.
صادقی با تأکید بر اینکه امروز ننگ ذلت بر گردن آن‌هایی است که ژست نرمش قهرمانانه می‌گیرند، اما امضای معاویه‌ها را تضمین می‌دانند، بیان کرد: تجربه برجام و ۲۰۳۰ باید باعث شود که مقابل عده‌ای که FATF را نرمش قهرمانانه می‌دانند، ایستاد.
وی گفت: درباره سخنان اخیر آقای جهانگیری هم با سخنان رهبری که با تقطیع و دروغ بستن به رهبری همراه بود باید عرض کنم که این موضوع در جهت دو قطبی سازی جامعه است که بستر را فراهم میکند تا امام جامعه را مجبور کنند که جام زهر را بنوشد.
معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه اصفهان تصریح کرد: تقابل با این جماعت یک حرکت عمار گونه می‌خواهد کما اینکه به تعبیر امام علی جنگ ما زین پس با اهل قبله است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان جهانگیری رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا