Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

پارلمان عراق اعلام کرد که نخست‌وزیر این کشور و چهار وزیر کابینه او را استیضاح خواهد کرد.

به گزارش تسنیم محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق گفت که عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر این کشور و 4 وزیر کابینه او ماه آینده میلادی استیضاح خواهند شد.

بر اساس این گزارش، ثامر الغضبان وزیر نفت، لؤی الخطیب وزیر برق، عبدالله الجبوری وزیر صنعت و فؤاد حسین وزیر دارایی کابینه عبدالمهدی استیضاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان پارلمان عراق در نشست امروز خود که برای بررسی خواسته‌های مردم برگزار شد، با تشکیل کمیته تعدیل قانون اساسی موافقت کردند.

نمایندگان پارلمان همچنین به لغو امتیازهای مالی سران قوا، نمایندگان، وزیران و مسئولان ارشد همچون هیئت‌های مستقل قضایی و استانداران رای مثبت دادند.

تظاهرات عراقی‌ها در اعتراض به بیکاری، فساد در بین مسئولان و شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی از چند هفته قبل آغاز شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پارلمان عراق رییس پارلمان عراق صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تقدر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران تقدیر بعمل آمد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران، برای نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094005 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد