Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در ۷ هفته ابتدایی لیگ برتر در امر گلزنی ناکام مانده بود، در بازی هفته هشتم برابر شاهین شهرداری بوشهر عملکرد خوبی داشت و ضمن ثبت نخستین هت تریک خود برای پرسپولیس، تعداد گل‌هایی که برای سرخپوشان به ثمر رسانده را به عدد ۴۷ رساند و با پیشی گرفتن از بازیکنان بزرگی، چون مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، علی دایی و مهدی طارمی به بهترین گلزن پرسپولیس در ادوار لیگ برتر تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علیپور حساب ۵ گل را از بقیه گل‌هایی که برای تیمش به ثمر رسانده جدا کرده و از آن‌ها به عنوان خاطره انگیز‌ترین گل‌های خود با پیراهن پرسپولیس یاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: کالدرون: تا وقتی از جونیور راضی نباشم به او بازی نمی‌دهم/ ۴ ماه است از باشگاه پول نگرفته ام/ برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم خوب داریم

او در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر خاطره انگیزترین گلش را تک گل پیروزی بخش شهرآورد ۸۰ می‌داند که روی سانتر دقیق مرحوم هادی نوروزی و ضربه سر او به ثمر رسید دانست، علیپور در آن بازی تنها ۱۹ سال و ۱۸۵ روز سن داشت و به جوانترین گلزن تاریخ شهرآورد پایتخت تبدیل شد.

علیپور در یک بازی برابر سپاهان از نیمه دوم به بازی آمد و در اولین لمس توپی که داشت، موفق شد ارسال امید عالیشاه را وارد دروازه حریف اصفهانی کند و بازی را به تساوی بکشاند.

او از گلی که در بازی خانگی برابر تراکتور به ثمر رساند به عنوان یکی دیگر از گل‌های به یاد ماندنی خود یاد می‌کند. این گل نیز مانند ۲ گل قبلی با ضربه سر و این بار روی ارسال محسن مسلمان وارد دروازه تراکتور تبریز شد. علیپور در آن بازی موفق شد یک پاس گل هم بدهد.

بیشتر بخوانید: رکورد عجیب ستاره پرسپولیس

گلی که به گفته علیپور هم بهترین بود و هم تلخ، چهارمین گل محبوب علیپور برای پرسپولیس است. او دلیل تلخی این گل را فشار‌هایی می‌داند که به دلیل عملکرد نامطلوبش در بازی‌های قبلی به او وارد شده است. علیپور با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه پیکان را باز کند. مهاجم پرسپولیس این گل را بهترین و غم انگیزترین گلی می‌داند که برای سرخ‌ها به ثمر رسانده است، زیرا پس از آن بغض مهاجم جوان پرسپولیس که در بازی‌های پیش از آن عملکرد راضی کننده‌ای نداشت و مورد انتقاد قرار گرفته بود، ترکید.

پنالتی علیپور در شهرآورد هشتاد و پنجم که پرسپولیس را پیروز میدان کرد، دیگر گل خاطره انگیز او است. علیپور که در این بازی در موقعیت تک به تک با دروازه بان استقلال قرار گرفته بود، با خطای بازیکن آبی‌ها در محوطه جریمه متوقف شد که این صحنه از دید داور بازی مخفی نماند و به سود پرسپولیس پنالتی اعلام شد. علیپور که خودش این پنالتی را گرفته بود، پشت توپ ایستاد و موفق شد برخلاف جهت سید حسین حسینی توپ را وارد دروازه استقلال کند تا برای دومین بار در شهرآورد پایش به گلزنی باز شود و پرسپولیس این بار هم با تک گل شماره ۷۰ خود ۳ امتیاز این بازی حساس را کسب کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس