Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:42:56 GMT

سارق سیم برق هوایی در زنجان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۹۸۲۲

سارق سیم برق هوایی در زنجان دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این سارق که اعتیاد به موادمخدر دارد و مقیم شهرک‌های اقماری تهران است در بازجویی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی زنجان به ۲۰ فقره سرقت سیم برق هوایی، معترف شد.

وی اظهار داشت: این سارق ۳۶ ساله و متاهل، در سطح استان زنجان ازجمله شهرستان‌های قیدار و زنجان دست به سرقت سیم‌های برق زده بود که در یکی از شهرهای استان کردستان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا خاموشی‌های یکباره برق، بلافاصله مراتب را به پاسگاه‌های انتظامی و یا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع را اطلاع دهند تا اقدام لازم برای روشن شدن قضیه صورت گیرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، همچنین از دستگیری ۲ سارق غیربومی منزل خبر داد و گفت: این سارقان که اقدام به سرقت زیورآلات و اشیاء با ارزش منازل می‌کردند با تلاش پلیس آگاهی این استان، شناسایی و دستگیر شد.

رحمتی افزود: سارقان دستگیر شده که ۲۷ و ۳۰ ساله هستند بیشتر در مناطق مرفه‌نشین زنجان دست می‌زدند که در بازجویی های فنی پلیس به ارتکاب پنج فقره سرقت منزل معترف شدند.  
وی به عموم مردم توصیه کرد در صوت امکان از خالی گذاشتن منازل خودداری کنند و نسبت به ایمن‌سازی درب‌ها و پنجره‌ها بی‌تفاوت نباشند و همچنین از قرار دان اقلام و اشیا قیمتی کم‌حجم، وجوه نقد و کارت های بانکی که رمزشان در کنار کارت است در مقابل دید سارقان اجتناب کنند.

رحمتی افزود: صاحبان منازل، در مسافرت‌ها و یا ترک منزل، وجوه نقد و اشیا باارزش را همراه خود ببرند و در غیر این صورت در قسمت‌های مختلف منزل پنهان کنند تا سارقان به سهولت و یک‌جا این اموال را به یغما نبرند. 
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت پلیس دستگیری سارقان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد