Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم بغداد شب سه‌شنبه راهپیمایی‌های گسترده‌ای را علی رغم منع آمد و شد اعلام شده توسط مسئولان برگزار کردند.

به نقل از اسکای نیوز، علی‌رغم مقررات منع آمد و شدی که توسط مسئولان اعلام شده است، اما مردم بغداد به خیابان‌ها آمدند. به گفته منابع، در این راهپیمایی‌ها صدای سرودهای ملی نیز شنیده می‌شد و برخی‌ها با خودرو و برخی با پای پیاده در آن شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، منابع امنیتی و پزشکی اعلام کردند که طی تظاهرات روز دوشنبه دست‌کم یک تن در استان کربلا کشته شده و ۵۳ تن دیگر زخمی شدند که حال شش تن آن‌ها وخیم اعلام شده است.

پیشتر فرماندهی عملیات بغداد دوشنبه شب از منع آمد و شد از ساعت ۱۲ شب تا شش صبح تا اطلاع ثانونی خبر داد.

طی روزهای اخیر تظاهرات‌هایی در مناطق مختلف عراق با هدف درخواست برای مبارزه با فساد و بهبود خدمات در کشور برگزار شده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • تظاهرات هزاران اردنی در نزدیکی سفارت اسرائیل + فیلم
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم