Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:47:13 GMT

شاخه درخت منجر به مرگ مردی 45 ساله شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۱۱۱۷

شاخه درخت منجر به مرگ مردی 45 ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه‌شمالی از مرگ مردی 45 ساله به دلیل برخورد شاخه درخت با سر وی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سوادکوه شمالی؛ سرهنگ شهرام دمساز در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط شاخه درخت و مصدومیت فردی 45 ساله در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لفور به محل حادثه اعزام شدند و برابر بررسی‌های به عمل آمده، نامبرده در حین حرس و قطع شاخ و برگ های اضافه درختان باغ خود بوده که ناگهان شاخه یکی از درختان بر سر وی سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دمساز تصریح کرد: بر اثر این حادثه نامبرده به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به یکی از بیمارستان‌های شهرستان همجوار منتقل شد.

وی با اشاره به این که فرد مصدوم این حادثه به علت شدت صدمات و جراحت‌های وارده در بیمارستان جان باخت، گفت: علت تامه این حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: زنده شدن زنی که قرار بود جسدش در آتش سوزانده شود صاعقه در فیروزآباد قربانی گرفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان مرکز فوریت های پلیسی مرگ برنا شاخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد

همشهری آنلاین_ حوادث: به نقل از بی بی سی، در ماه‌های مارس و آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید زنان منهتن در نیویورک با انگیزه قتل به پلیس رسید. در این گزارش‌ها ۷ زن از مردی که در خیابان آنها را به شدت کتک زده است، شکایت کرده‌اند.

در ۴ مارس یکی از این زنان، زنی ۳۰ ساله است که به گفت او، حوالی ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی در حال رفتن به خانه در نزدیکی خیابان دلنسی و خیابان اسکس بوده است که ناگهان مردی از پشت سر ضربه ای به او زده و او را بر زمین پرت کرده و با چاقو چند ضربه به او زده و گریخته است. این زن می‌گوید من نمی‌توانستم نفس بکشم، چند لحظه‌ای بالای سر من ایستاده بود و مطمئن شد کار مرا تمام کرده است. بعد از اطمینان بلافاصله از صحنه گریخت.

در ۲۵ مارس، در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی، زن ۳۶ ساله در خیابان کریستی و ریوینگتون مورد ضربو شتم شدیدی قرار گرفت.این حملات ادامه داشت تا ۱۷ آوریل، ساعت ۳۶ صبح به وقت محلی، یک زن ۲۷ ساله در حالی که در میدان واشنگتن شمالی راه می‌رفت، با ضربات چاقو بر سر و پهلو مورد حمله قرار گرفت.

در این این حمله ضارب از سوی شاهدان شناسایی شد. پلیس بعد از اینکه هویت ضارب را به نام داکوان آرمستد ۳۱ ساله، مشخص شد، او را مورد تعقیب قرار داد. چند نفر از این زنان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری هستند و به گفته پزشکان امید چندانی به زنده ماندنشان نیست.
این حملات باعث شد که وحشت سراسر شهر را در بر گیرد. با این گزارشات پلیس منهتن، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل وحشت در بین زنان منهتن را آغاز کرد. بدین ترتیب س‌شنبه ۲۳ آوریل، داکوان به اتهام ضرب و شتم شدید سریالی زنان منهتن در مخفیگاهش در برانکس توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته پلیس نیویورک این حملات که با انگیزه قتل انجام می‌شد، به دلیل نفرت او از زنان بوده است. اما تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846983 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد