Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:54:49 GMT

ثبت ۶ موقوفه جدید در آران وبیدگل

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۱۲۸۴

ثبت ۶ موقوفه جدید در آران وبیدگل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی حافظیان رییس اداره اوقاف و امور خیریه آران‌وبیدگل افزود: ۶ موقوفه جدید در یک‌سال گذشته از سوی شهروندان آران‌وبیدگلی به ثبت رسیده که ارزش ریالی آن‌ها نزدیک به پنج میلیارد ریال است.

او ارزش چهار میلیارد ریالی وقف‌های صورت گرفته در مدت مشابه سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: وقف‌های جدید با نیت‌های توسعه امور قرآنی، مسجد، حسینیه و امامزادگان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره اوقاف و امور خیریه آران‌وبیدگل همچنین موقوفه‌های امسال را شامل آب قنات، منزل مسکونی، سهام باغ و سه قطعه زمین عنوان کرد.

او با اشاره به پیشتازی آران‌وبیدگل در زمینه وقف در استان اصفهان گفت: واقفان نیت‌های خود را بر مبنای نیاز‌های روز به سمت ازدواج آسان، اشتغال، کمک به نیازمندان، درمان و بهداشت سوق دهند تا باقیات و صالحات خود را دوچندان کنند.

حافظیان با تاکید بر دین شرعی بر روی گردن افراد به دلیل بهره‌برداری از موقوفه‌ها، از مستاجران موقوفه‌ها خواست تا در ادای حق وقف کوتاهی نکنند.

افزون بر ۹۰۰ موقوفه، سه هزار و ۵۰۰ رقبه موقوفه و ۴۲ بقعه متبرکه در شهرستان آران‌وبیدگل وجود دارد.

انتهای پیام/م

  پیشتازی آران‌وبیدگل در زمینه وقف در استان اصفهان

منبع:ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر