Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@11:26:55 GMT

نظر آیت‌الله جوادی درباره معامله قرن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۳۹۰۳

نظر آیت‌الله جوادی درباره معامله قرن

آیت‌الله جوادی آملی صیانت از دین را مهم‌ترین وظیفه امروز مسلمانان دانست و گفت: کسی که حسینی فکر می‌کند؛ معامله قرن و آمریکا را تحمل نمی‌کند.

به گزارش مشرق، چهارمین اجلاسیه بین‌المللی "مجاهدان در غربت" شامگاه گذشته با قرائت پیام‌هایی از شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و آیت‌الله جوادی آملی مرجع عالیقدر شیعیان و با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دامغان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

معامله قرن؛ طرحی که در نطفه خفه شد

شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در بخشی از پیام تصویری به این اجلاسیه گفته است: به برادران و خواهران ایمانی‌ام در این اجلاسیه درود می‌فرستم؛ دوست داشتم فضای ایمانی شما را استشمام کنم و در این مراسم کریم شرکت کنم.

وی در ادامه این پیام تأکید کرده است: خداوند در قرآن می‌فرماید  که هجرت کنید و با ستم و ظلم مقابله کنید؛ مستضعف برای حفاظت از دینش می‌تواند هجرت کند؛ انسان نباید از دینش دوری کند.

همچنین در این اجلاسیه متن پیام آیت‌الله جوادی آملی قرائت شد و ایشان در این پیام گفته است: هدف از برگزاری این اجلاسیه تعظیم مقام مبارک امام رضا(ع) و گرامیداشت مقام مجاهدان در غربت است.

در ادامه این پیام آمده است: شهدا و مجاهدان در غربت به ندای الهی پاسخ دادند و این ندا وظیفه ما را مشخص می‌کند که از یک سو ماتم و سوگواری نموده و از سویی دیگر سلاح مبارزه را بر زمین نگذاریم. امروز کسی که حسینی فکر می‌کند؛ آمریکا و معامله قرن را تحمل نمی‌کند و زیر بار ظلم نمی‌رود.

آیت الله جوادی آملی در این پیام تصریح کرده است: مهمترین وظیفه همه ما ضمن صیانت و حفاظت از کشور و امنیت، صیانت از دین است.

سهیلا زکزاکی، فرزند شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه نیز با حضور در این اجلاسیه گفت: در سال ۲۰۱۵ رژیم نیجریه یک قتل‌عام علیه شیخ و یارانش شروع کرد و در واقع این عمل شنیع را علیه تمام آزادی‌خواهان انجام داد.

وی افزود: علی‌رغم همه این خشونت‌ها این جنبش و روحیه اسلامی به‌مانند یک ایدئولوژی میان یاران و دوستان او وجود دارد و این مهم‌ترین پیغام شیخ زکزاکی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم آیت الله جوادی آملی بزرگترین معامله قرن شیعیان آمریکا شیخ عیسی قاسم مجلس شورای اسلامی شیخ زکزاکی شیعیان بحرین شیعیان نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دهدشت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077701 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری