Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@14:52:16 GMT

داریوش ارجمند خادم حضرت امام رضا (ع) شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۴۰۱۱

داریوش ارجمند خادم حضرت امام رضا (ع) شد

پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی روز سه‌شنبه گزارش داد: داریوش ارجمند شب گذشته در برنامه "کبوترانه" شبکه سه سیما حضور یافت و درخواست خود را مبنی بر خادمی حضرت امام رضا (ع) مطرح کرد و تولیت آستان قدس رضوی نیز پس از این برنامه با درخواست وی موافقت نمود.

داریوش ارجمند در برنامه کبوترانه که شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد گفته بود: برای توصیف مکارم حضرت امام رضا (ع) باید صفات جدید به کار برده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من طعم رحمت این امام بزرگوار را چشیده ام، شاید هیچ فردی به اندازه من از الطاف امام هشتم (ع) بهره‌مند نشده باشد.

وی ادامه داد: روزی که به مشهد آمده بودم هیچ چیز نداشتم، اما امروز که در محضر حضرت امام رضا (ع) هستم همه من را به عنوان نوکر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و غلام جد بزرگوار ایشان حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) می‌شناسند. حضرت امام رضا (ع) شرفی به من بخشیده است که در کشور‌های دیگر هم آثارش را دیده ام.

این بازیگر سرشناس سینمای ایران افزود: در دوران دانشجویی در آستان قدس رضوی استخدام شده بودم و به عنوان کارمند رسمی آستان قدس فعالیت داشتم و ارادت به حضرت امام رضا (ع) را از پدرم آموختم که او هم ۳۰ سال در بیمارستان امام رضا (ع) مشغول فعالیت بود.

ارجمند اظهار داشت: زمانی که کارمند آستان قدس رضوی بودم هفت نایب التولیه این آستان مقدس را دیدم، اما هیچیک حکم خادمی افتخاری حضرت امام رضا (ع) را به من ندادند و امروز آرزو دارم این توفیق نصیبم شود.

وی گفت: حضرت امام رضا (ع) هر چه در طول زندگی از ایشان درخواست کرده‌ام هبه من داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: داریوش ارجمند بازیگر آستان قدس رضوی خادمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی

ضرغام احمدوند  گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با مشارکت مردم و در مناطق مختلف در دهه کرامت مورد تأکید است.

وی اظهار داشت: در دهه مبارک کرامت برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان تدارک دیده‌شده است و دستگاه‌های مسئول باید نهایت همکاری را در راستای بهتر برگزار شدن این مراسم‌ها داشته باشند.

احمدوند افزود: با اشاره به اینکه ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده است که باید جشن‌ها و برنامه‌های باشکوهی برگزار شود.
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در این دهه شهرستان نهاوند میزبان کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) خواهد بود.

وی بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی در برپایی جشن‌ها استفاده شود، اظهار داشت: پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در دهه کرامت در نهاوند حضور خواهد یافت و برنامه‌های متنوعی و معنوی نیز اجرا می‌شود.

احمدوند افزود: این دهه فرصت مغتنمی است تا با توسل به خاندان عصمت و طهارت، بیش‌ازپیش در راستای معرفی فرهنگ بلند اهل‌بیت (ع) گام برداشته و در جهت رشد و تعالی روحی و معنوی و توسعه فعالیت‌ها در این خصوص اقدام شود.

وی بیان کرد: اهتزاز پرچم در میدان سیدالشهدا، حضور خادمان به همراه پرچم در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، همایش دختران خورشید هشتم، تجمع مردمی در آستان مطهر شاهزاده محمد (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) ازجمله این برنامه‌ها است.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: مراسم افتتاح چایخانه امام رضا (ع) در میدان سردار شهید سلیمانی نهاوند در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت دیگر برنامه شاخص دهه کرامت در نهاوند است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد