Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ مسدود بودن راه های ارتباطی در نقاط مختلف بیروت پایتخت لبنان، موجب بروز برخوردهایی بین مردم عادی و تظاهرکنندگان شده است.

به گزارش پایگاه خبری العهد، در سیزدهمین روز از تظاهرات اعتراض آمیز در نقاط مختلف لبنان، مسدود بودن مسیرهای ارتباطی و مشکلات حاصل از آن در نقاط مختلف بیروت از جمله میدان الشهداء و ریاض الصلح در مرکز این شهر، موجب شد نیروهای امنیتی با حضور در این محل ها در صدد تلاش برای پایان دادن به این مشکلات برآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نزدیکی پل رینگ در بیروت نیز مسدود بودن راه های ارتباطی موجب بروز مشکلات مشابه شده در نتیجه نیروهای ارتش و امنیتی در تلاش برای باز کردن خیابان ها و جلوگیری از گسترش این مشکلات هستند.

اکنون نیروهای امنیتی در دو میدان ریاض الصلح و الشهداء مستقر شده اند و برای متفرق کردن تظاهرکنندگان از گاز اشک آور استفاده کرده اند.

از آغاز ناآرامی ها در لبنان در شامگاه پنجشنبه 25 مهر تاکنون یکی از اقداماتی که تظاهرکنندگان به آن متوسل شده اند، مسدود کردن مسیرهای ارتباطی است، این وضعیت در روزهای نخست به شکلی بود که تقریبا تمام راه های ارتباطی بیروت با سایر مناطق قطع شده بود، اما به تدریج نیروهای ارتش وارد عمل شده و به منظور تسهیل رفت و آمد مردم و نیز بازگشت امور به روال طبیعی برخی راه ها را بازگشایی کرد به ویژه اینکه مسدود بودن مسیرها مشکلات جدی در خصوص تامین نیازهای ضروری از جمله خدمات دارویی و پزشکی و نیز توزیع مواد غذایی ایجاد کرده بود.

اما همچنان برخی از مسیرهای ارتباطی مسدود است؛ وضعیتی که اعتراض بسیاری از مردم عادی را به دنبال داشته و تا برخوردهایی که اکنون شاهد آن هستیم پیش رفته است.

حزب سمیر جعجع محرک مسدود کردن راه ها

در این میان برخی افراد وابسته به حزب "نیروهای لبنانی" به رهبری سمیر جعجع در صفحات اجتماعی، محرک مسدود کردن راه ها هستند.

در همین ارتباط العهد امروز اعلام کرد: در صفحات اجتماعی سندی مبنی بر اقدام تحریک آمیز فردی به نام "ابراهیم الصقر" تاجر لبنانی وابسته به حزب نیروهای لبنانی منتشر شده است که در آن رانندگان کامیون را از طریق صفحات اجتماعی به مسدود کردن راه های ارتباطی از جمله تمام بزرگراه های کشور فراخوانده است .

در این سند آمده است که از رانندگان کامیون ها خواسته می شود پیش از ساعت پنج بامداد امروز با پارک کردن کامیون های خود در بزرگراه ها، به تظاهرکنندگان ملحق شوند. برچسب ها: تظاهرات لبنان

منبع: خرداد

کلیدواژه: تظاهرات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست مخابرات استان به منظور بررسی مشکلات ارتباطی منطقه گنجگان به همراه تعدادی از مدیران از روستا‌های چشمه پهن، میرآباد، جنگیر آباد ودره ماهینی بازدید کرد.
خدادادخالق پناه با اشاره به اینکه در این بازدید مشخص شد روستای گردشگری گنجگان، به ویژه محدوده رستوران‌های بین راهی چشمه پهن دارای ضعف پوشش ارتباطی است افزود: بخشی از مسیر جاده این روستا نیز به عنوان نقطه کور ارتباطی استان محسوب می‌شود. وی ادامه داد: برای پوشش مطلوب این روستا مقرر شد، سایت موبایل واقع در روستای گنجگان مرکزی جابه جا، و دکل ارتباطی این روستا نیز افزایش یابد.
سرپرست مخابرات استان افزود: برای دسترسی مطلوب اهالی چشمه پهن، دره ماهینی و رستوران‌های بین راهی نیز سایت جدید احداث می شود.
خالق پناه اضافه کرد: جانمایی سایت جدید مشخص شد و به زودی فرایند آن انجام می شود.

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود