Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم زارعی فرماندار سنندج از دفتر خبرگزاری برنا در کردستان بازدید کرد و از نزدیک با کارکنان و نحوه فعالیت این خبرگزاری در استان آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فرماندار سنندج روز دوشنبه به دعوت مدیر خبرگزاری برنا در کردستان از دفتر این خبرگزاری بازدید کرد.

رسانه ها در راستای اصلاح جامعه حرکت کنند

ابراهیم زارعی در این بازدید گفت: اشتغال زایی هشت نفره خبرگزاری برنا در کردستان قابل تقدیر است و جای بسی خوشحالی است که این افراد به صورت کاملاً خلاقانه از خبر به تولید محتوا رسیده اند و فرمانداری سنندج حمایت لازم خود را از این مجموعه انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سنندج عنوان کرد: راهی که خبرگزاری برنا در کردستان پیش گرفته است آینده روشنی را در پیش خواهد داشت.

او در این بازدید در مورد آب شرب شهر سنندج، گفت: باید واقعیت ها را صادقانه به مردم گفت تا مردم نیز از مسئولین این موارد را بپذیرند.

زارعی با اشاره به اینکه آب شهر سنندج کاملاً سالم و تنها طعم آن تغییر کرده است، گفت: بنده شخصاً از روند تصفیه آن نظارت کرده و مرکز بهداشت سنندج نیز مکلف به نظارت در این مورد شده اند.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه بخشی از کار مسئولان آگاهی بخشی و فرهنگ سازی است، اظهار داشت: انجام عملکرد و کار های روزمره برای مسئولان کافی نیست و باید با تلاش بیشتر در راستای آگاهی بخشی و فرهنگ سازی فعالیت کنند و در این راه می توانند از کمک رسانه هایی مانند خبرگزاری برنا کمک گیرند.

او افزود: آگاهی بخشی و فرهنگ سازی یکی از راه هایی است که می توانند وضعیت کنونی کشور را متحول کنند.

او با اشاره به اینکه رویکرد برخی رسانه ها تنها نقد کردن مدیران است، گفت: اگر رویکرد رسانه ها و مدیران تاکید بر بحث آموزش و اصلاح جامعه، تفکرات، اندیشه و رفتار باشد می توان به سمت آینده ای موفق گام برداشت در غیر این صورت وضعیت کنونی وخیم تر نیز خواهد شد.

برنا رسانه ای تخصصی در حوزه تولید محتوا

مبین پیمانکار در این بازدید اطلاعاتی را در مورد نحوه فعالیت خبرگزاری برنا گفت: این خبرگزاری از سال 86 فعالیت خود را زیر نظر سازمان ملی جوانان آغاز کرد و اکنون وابسته به وزارت ورزش و جوانان است.

مدیر خبرگزاری برنا در کردستان عنوان کرد: مجموعه برنا در کردستان فعالیت خود را از سال 97 از سر گرفت و اکنون با هشت نفر مشغول به فعالیت است.

او با اشاره به اینکه این خبرگزاری اکنون به صورت تخصصی در حوزه تولید محتوا فعالیت می کند، افزود: فیلم، پادکست، اینفوگرافیک، خبر، موشن گرافی و عکس زمینه فعالیت این خبرگزاری در استان است و در تلاش هستیم در زمینه ارتقا سطح تولیدات محتوایی در بین رسانه ها خود را متمایز کنیم.

پیمانکار گفت: ادارات و سازمان های خصوصی می توانند از ظرفیت این رسانه برای تولید و انتشار محتوای خود بهره گیرند.

گفتنی است، در این بازدید فرماندار سنندج از نزدیک با روند کار این خبرگزاری آشنا شد.

بیشتر بخوانید: 576 طرح اشتغال خانگی تسهیلات دریافت کردند مردم مسئولان کم کار را معرفی کنند/ کار دولت بدون ایراد نیست

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان فرماندار سنندج ابراهیم زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد، اظهار کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

وی هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را مقابله با روایت‌سازی جعلی ضد انقلاب بیان کرد و گفت: حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش ما این است که همایشی غنی از روایت‌های صحیح برگزار شود چون واقعاً مردم کردستان مردمانی با بالاترین سطح شعور سیاسی هستند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: ذکر خاطرات و فداکاری‌های این عزیزان هر سال باید به مردم یادآوری شود.

رمضانی در پایان یادآورشد: این همایش در ابعاد استانی و ملی بازتاب خواهد داشت لذا با بهترین کیفیت باید برگزار شود.

کد خبر 6088867

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور