Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:39:11 GMT

بلاتکلیفی سیاسی در سرزمین­‌های اشغالی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۵۸۳۲

بلاتکلیفی سیاسی در سرزمین­‌های اشغالی

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه شانس بنی‌گانتس برای تشکیل کابینه شبیه نتانیاهو است، گفت: با توجه به اینکه بنی گانتس برای تشکیل کابینه خود با مشکلاتی روبرو است باید امتیازاتی را به دیگر احزاب بدهد تا بتواند کارش را پیش ببرد. تاریخ انتشار: 22:12 - 07 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۵۸۸ عبدالرضا فرجی‌راد با اشاره به وضعیت سردرگمی سیاسی در سرزمین‌های اشغالی بیان کرد‌: شانس بنی‌گانتس برای تشکیل کابینه شبیه نتانیاهو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: میزان رای و تعداد کرسی‌های نتانیاهو و بنی گانتس شبیه هم است و باید از گروه‌ها و احزاب مختلف برای ائتلاف در کابینه‌شان استفاده کنند.

سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان یادآور شد: با توجه به اینکه بنی گانتس برای تشکیل کابینه خود با مشکلاتی روبرو است باید امتیازاتی را به دیگر احزاب بدهد تا بتواند کارش را پیش ببرد؛ مثلا یک طرف کار حضور لیبرمن است  که او نیز خود مدعی نخست‌وزیری است لذا گانتس همان مشکلات نتانیاهو را دارد و باید امتیازاتی را بدهد.

فرجی راد با بیان اینکه شاید کار به انجام  انتخابات دور بعدی در رژیم صهیونیستی بکشد، گفت: یک مسئله مهم دیگر وجود دارد مبنی براینکه اگر نتانیاهو تا چند هفته آینده مجبور شود خود را به دادگاه معرفی کند و در صورت محکوم شدنش، کار بنی گانتس خیلی راحت‌تر می‌شود زیرا می‌تواند از حزب نتانیاهو هم نیروگیری کند وموفق به تشکیل کابینه شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنی گانتس لیبرمن و نتانیاهو مصونیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که منابع خبری از توافق قریب الوقوع احتمالی آتش بس میان حماس و اسرائیل همزمان با تهدیدات مجدد مقامات صهیونیستی در حمله زمینی احتمالی به رفح می‌دهند، دفتر اطلاع رسانی کابینه جنگ این رژیم طی اطلاعیه‌ای از تشکیل جلسه عصر امروز (یکشنبه) خبر داد.

همزمان با قوت گرفتن توافق آتش بس احتمالی میان حماس و اسرائیل و حضور هیئت مذاکره کننده حماس در قاهره برای بررسی شروط جدید پیشنهاد شده درباره آتش بس در غزه و مبادله اسرا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل از نشست مهم سران این رژیم درباره تصمیم گیری درباره آتش بس و عملیات زمینی احتمالی به رفح خبر داد.

پیش از این نیز، منابع صهیونیستی درباره آخرین تحولات درباره موضع سران این رژیم درباره آتش بس گزارش دادند که اسرائیل پیش از پاسخ قطعی حماس به مفاد جدید آتش بس پیشنهاد شده درباره مبادله اسیران و آتش بس هرگز هیئت مذاکره کننده خود را به قاهره اعزام نخواهد کرد.

پیشتر نیز، «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان با اشاره به پایبندی حماس بر شروط چهارگانه خود، حضور مجدد هیأت مذاکره کننده حماس در مصر برای مذاکرات آتش بس را به دلیل عقب نشینی اشغالگران در دور جدید مذاکرات خواند.

کد خبر 6096722

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم