Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@11:38:10 GMT

انفجار ۲ بمب صوتی در اهواز

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۶۲۱۲

فرماندار اهواز با بیان اینکه دو بمب صوتی در مناطق چهارراه زند و ملی راه منفجر شد، گفت: دو بمب صوتی که امشب منفجر شد دست ساز بودند و دلایل آنها در حال بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز امشب در رابطه با شنیده شدن صدای بمب صوتی در شهر اظهار کرد: دو بمب صوتی ساعتی پیش در دو منطقه اهواز منفجر شدند که قبلاً هم اتفاقات مشابهی رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بمب‌های صوتی که در گذشته منفجر شد مربوط به  اختلافات خانوادگی و طایفه‌ای بود، گفت: طرف‌های اختلاف برای تهدید همدیگر اقدام به منفجر کردن بمب‌های صوتی کرده بودند.   فرماندار اهواز افزود: دو بمب صوتی که امشب منفجر شد دست ساز بودند و دلایل آنها در حال بررسی است.   نیسی با تاکید بر اینکه تا کنون کسی مظنون به انفجار بمب صوتی پیدا نشده است، بیان کرد: نیروی انتظامی به محل انفجار اعزام و در حال بررسی قضیه است.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی