Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، امشب ۷ آبان‌ماه افتتاحیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

در این مراسم در هفت بخش و ۴۴ رشته از ۳۸۴ برگزیده قرآنی با اهدای تندیس و جوایزی تقدیر شد.

همچنین از محمدرضا فراهانی؛ معاون سابق فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان یکی از چهره‌های قرآنی در وزارت بهداشت تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه قرآن کریم توفیقی است که خداوند نصیب ما کرده است، اظهار کرد: امیدوارم همچنان ادامه‌دهنده این راه باشیم.

معاون سابق فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه نقش دانشجویان در این زمینه بسیار خطیر است، گفت: امیدوارم آنها پیام‌رسان قرآنی باشند چراکه قرآن هنوز در جامعه مهجور است.

وی با تاکید به اینکه اگر به قرآن توجه کنیم کمتر شاهد مشکلات اجتماعی خواهیم بود، خواستار توجه به آن شد.

مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت اظهار کرد: بدون شک جشنواره قرآن و عترت تاثیر به سزایی در رشد فرهنگی، فکری و شخصیتی دانشجویان و دانشگاهیان دارد.

وی افزود: این تاثیر که بسیار قابل تقدیر است بیانگر رشد معنویات در دانشگاه است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جشنواره قرآن وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد