Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@23:09:20 GMT

ثروتمندترین خانواده‌های سلطنتی اروپا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۶۷۴۷

ملکه انگلیس حدود ۰.۵ میلیارد دلار ثروت دارد اما ثروتمندترین فرد سلطنتی اروپا نیست. ناطقان: به نقل از بیزینس اینسایدر، با وجود آن که نقش خاندان های سلطنتی در بسیاری از نقاط جهان کمرنگ‌تر شده است اما هنوز در بسیاری از کشورهای جهان سیستم پادشاهی پا بر جا مانده و اعضای خاندان سلطنتی جزو ثروتمندترین خانواده ها در کشور خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ۱۰ نفر از خانواده های ثروتمند سلطنتی در اروپا آشنا می شوید:

۱-دوک هانری

خانواده سلطنتی لوکزامبورگ دارای حقوق مستقیم نیستند اما از سال ۱۹۴۸ تاکنون سالانه ۳۲۴ هزار و ۸۵۱ دلار کمک به آن ها پرداخت می‌شود. ارزش ثروت دوک هانری در حال حاضر چهار میلیارد دلار برآورد می شود.

۲- پرنس هانس آدام دوم

این فرد مالک یک صندوق ثروت و سرمایه گذاری بزرگ در لیختن اشتاین است و ثروت وی ۳.۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

۳- پرنس آلبرت دوم

او مالک املاک زیادی در موناکو است که به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان نیز شناخته می‌شود. ثروت وی یک میلیارد دلار برآورد شده است.

۴- ملکه الیزابت دوم

ملکه انگلیس چهارمین فرد حاضر در این فهرست با ۵۰۰ میلیون دلار ثروت است. بخش زیادی از اموال سلطنتی از جمله کاخ باکینگهام و جواهرات در انگلیس متعلق به  خاندان سلطنتی است و نه شخص ملکه.

۵- مله بئاتریس

او در سال ۲۰۱۳ به عنوان ملکه هلند تاج گذاری کرد و ثروت وی ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

۶- شاه کارل شانزدهم

ثروت پادشاه سوئد ۷۰ میلیون دلار برآورد شده است.

۷- ملکه مارگارت دوم

او از سال ۱۹۷۲ ملکه دانمارک بوده است و ۴۰ میلیون دلار ثروت دارد.

۸- شاه هارالد پنجم

پادشاه نروژ از پرداخت مالیات معاف است اما ثروت وی تنها ۳۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

۹- شاه فیلیپ ششم

پادشاه اسپانیا در سال ۲۰۱۵ دستور داد تا حقوقش ۲۰ درصد کاهش یابد. ثروت وی در حال حاضر ۲۰ میلیون دلار برآورد می شود.

۱۰- شاه فیلیپ

ثروت پادشاه بلژیک ۱۴ میلیون دلار برآورد می‌شود منبع: ایسنا برچسب ها: ثروتمندترین ، خانواده های سلطنتی ، اروپا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثروتمندترین خانواده های سلطنتی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم تجلیل از فرزندان و همسران شهدای معلم استان با حضور استاندار یزد برگزار شد.   استاندار یزد در این مراسم، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: این نشست به واسطه حضور معلمین و انتساب آنان به مقام والای شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   مهران فاطمی در ادامه با اشاره به سه ثروت شاخص استان یزد گفت: یزد به لحاظ «منابع طبیعی» استان دوم معدنی کشور و استان اول از نظر تنوع مواد معدنی نظیر سوخت هسته‌ای، طلا، مس، کویر دسترس پذیر و... است.   وی «فرهنگ، اصالت و شاهکار‌های معماری و هنری» را ثروت دیگر استان یزد برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ یزد در کشور زبانزد خاص و عام بوده و بافت به هم پیوسته و اصیل خشتی همراه با روح زندگی در آن در کشور بی‌نظیر است.   استاندار یزد از «منابع انسانی» به عنوان سومین و بزرگترین ثروت یزد نام برد و گفت: بر اساس آیات قرآن شرافت هر مکانی به انسان‌های مستقر در آن است؛ لذا فرهنگ، اصالت و تاریخ یزد به واسطه وجود زنان و مردان افتخارآفرین این جغرافیا شکل گرفته است.   وی با بیان اینکه یزد؛ تبلور و نماد غلبه اراده انسانی بر محدودیت‌ها است، عنوان کرد: تمامی افراد برجسته یزد بعد از نهاد خانواده در نهاد تعلیم و تربیت رشد کرده‌اند و این دو نهاد به مثابه دو بال برای ایجاد سازندگی، عمران، آبادانی، پیشرفت و بالندگی است.   فاطمی با تاکید بر اینکه متوسط قد توسعه و پیشرفت در هر جامعه به هیچ عنوان ز متوسط قد نظام تعلیم و تربیت آن بزرگتر نیست، یادآور شد: هر اندازه آموزش و پرورش متعالی‌تر باشد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر خواهد بود.   وی در پایان با اشاره به مقام والای معلم و همچنین جایگاه ارزشمند نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: بر این اساس بر تعظیم کل جامعه در برابر زحمات معلمان و فرهنگیان در هفته گرامی‌داشت مقام معلم تاکید شده است.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی