Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از سه بازی بامداد امروز لیگ ملی بسکتبال آمریکا nba لیکرز موفق شد در ورزشگاه خانگی استپلس سنتر با نتیجه ۱۲۰ بر ۹۱ ممفیس را از پیش رو بردارد و سومین برد این فصل را برای یاران پادشاه لبران جیمز به ارمغان آورد. ستاره این بازی کسی نبود جز دیویس که فقط ۳۰ دقیقه در زمین بود اما ۴۰ امتیاز آورد و ۲۰ ریباند هم داشت تا خاطره بازی‌های شکیل اونیل را زنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، در حدود دو دهه اخیر (از ۲۰۰۳ به بعد) هیچ بازیکنی در لیکرز نتوانسته بود به این آمار حیرت‌انگیز فقط در سه کوارتر دست یابد. دیویس که بارها از سوی یاران ممفیس با خطا متوقف شد، ۲۷ مرتبه پشت خط پرتاب آزاد ایستاد و ۲۶ امتیاز هم گرفت تا آمار رویایی ۹۶ درصد پرتاب آزاد موفق را به نام خود ثبت کند. لبران در این بازی ۲۳ امتیاز و هشت پاس گل داشت و جاو۱ل مگی هم با ۱۰ امتیاز و ۹ ریباند به همبازی‌های خود در زیر سبد کمک کرد.

بازی لیکرز و ممفیس تا میانه‌های کوارتر سوم پایاپای پیش می‌رفت و گریزلیز با امتیاز ۶۷ بر ۶۶ از میزبان پیش بود اما آنچه در پایان کوارتر روی تابلوی امتیازها نقش بست، باورکردنی نبود؛ ۸۸ بر ۶۷ به نفع لیکرز. لس‌آنجلسی‌ها با یک گریز ۲۲ بر صفر کار را تمام کردند و در کوارتر چهارم هم این یاران ذخیره پادشاه لبران بودند که حدود ۱۰ امتیاز دیگر به فاصله میان دو تیم افزودند.

در دیگر بازی بامداد امروز میامی هیت در ورزشگاه خانگی با نتیجه ۱۱۲ بر ۹۷ بر آتلانتا هاوکس چیره شد تا با سه برد و یک باخت در جدول کنفرانس شرق جایگاهی مناسب داشته باشد. آتلانتا هم دو برد و دو باخت دارد. جرارد باتلر با ۲۱ امتیاز و تایلر هیرو ۱۹ ساله با ۲۹ امتیاز و هفت ریباند بهترین بازیکنان میامی بودند.

در شهر دنور و در یک دیدار بسیار نزدیک دالاس موریکس با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۶ برابر دنور ناگتس پیروز شد. هفت بازیکن دالاس در این بازی امتیازهای دورقمی داشتند و هر پنج بازیکن آغازکننده دنور بیش از ۱۰ امتیاز گرفتند. نیکلا جوکیچ هم با ۱۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس گل تریپل‌دابل کرد.

کد خبر 460853 برچسب‌ها بسکتبال - جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بسکتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند