Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: دریافت هرگونه وجه اضافی از بلیط های رزرو اینترنتی مصداق گران فروشی و تخلف است.

حمیدرضا کریم در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت و دریافت وجه اضافی برای بلیط های اینترنتی که از قبل وجه آن پرداخت شده است، گران فروشی محسوب شده و تخلف است. وی تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف مشهد باید در این زمینه تشکیل پرونده داده و فرم ج را تکمیل و موارد تخلف را احراز  و میزان فروش  را به سازمان تعزیرات گزارش کنند تا این سازمان موارد را بررسی و صدور رای کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی افزود: همچنین مسافرانی که از این افزایش قیمت بلیط های اینترنتی شکایت دارند می توانند شکایت های خود را به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا بلافاصله گشت سیار این سازمان به محل اعزام و موارد را مورد بررسی قرار دهند. کریم ادامه داد:  اگر مبلغی که در هنگام رزرو اینترنتی بلیط از مسافر گرفته می شود به عنوان علی الحساب درج شود تا زمان قطعی شدن نرخ مصوب بلیط هرگونه افزایش و یا کاهش قیمتی قانونی است اما اگر در زمان رزرو اینترنتی مبلغ دریافت شده قطعی عنوان شود هرگونه افزایش قیمت و در یافت وجه مجدد مصداق بارز گران فروشی  و تخلف است و وجه گرفته شده باید به حساب مسافران مسترد شود. گفتنی است زائران دهه اخر صفر دیروز زمانی که قصد بازگشت به شهر های خود از شهر مقدس مشهد  را داشتند هنگام سوار شدن با موضوع 20درصد افزایش قیمت بلیط  مواجه شدند ، این در حالی بود که انها این بلیط ها را از یک هفته قبل به صورت اینترنتی و قطعی خریداری کرده بودند. اداره راهداری خراسان رضوی نیز این موضوع را تایید و آن را مصوبه این سازمان در بازه زمانی 7تا 11 ابان ماه اعلام کرد. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گرانفروشی تعزیرات حکومتی تخلفات بلیط اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت