Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع، مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآن‌ها به‌روال عادی درجریان است.

شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۱۰ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۱درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی

بر اساس گزارش این مرکز تردد در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت روان گزارش شده است. هم چنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز حاکی از ترافیک سنگینی در آزادراه تهران –کرج محدوده محمد شهر دارد.

هم چنین ترافیک در آزادراه کرج – تهران محدوده پایانه شهید کلانتری سنگین گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی جاده‌ها نیز حاکی از بارش پراکنده باران در برخی از جاده‌های استان‌های ایلام، قزوین و کرمانشاه دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان مازندران گفت: طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال‌جاری بیش از ۸۴۹ هزار تردد در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه ترددشماری منصوب در محورهای مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال‌جاری تا شهادت امام جعفر صادق (ع) نشان می‌دهد در این محورها بیش از ۸۴۹ هزار تردد انجام شده است، اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مشابه هفته گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمودآباد پر ترددترین محورهای مازندران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه دوازدهم اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 751151

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد