Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه اول سد شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان، از اتمام عملیات دمونتاژ واحد شماره ۳ به دست متخصصان داخلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت نیرو، علی رحیمی از اتمام عملیات دمونتاژ واحد شماره ۳ به دست متخصصان داخلی خبر داد و گفت: عملیات دمونتاژ قطعات این واحد  شامل کلیه تجهیزات و قطعات مکانیکی، الکتریکی و ابزاردقیق پس از یک ماه و نیم تلاش شبانه روزی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه اول سد شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان افزود: دمونتاژ چرخ توربین به همراه شفت مربوطه به وزن تقریبی 125 تن، آخرین فرآیند در دمونتاژ واحد شماره 3  این نیروگاه بود که توسط متخصصان شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان طبق برنامه زمان بندی مصوب پروژه با موفقیت به اتمام رسید.


رحیمی اصل با بیان این مطلب اظهار داشت:  تعمیرات اساسی این واحد نیروگاهی در سال 77  صورت پذیرفته که پس از 21 سال بهره برداری از این واحد مجدداً تمامی قطعات دمونتاژ و از محل خود خارج و برای کارهای تعمیراتی و اصلاحی و یا بهینه سازی در طبقه اصلی نیروگاه و بر روی ساپورت های مخصوص خود در سالن نیروگاه استقرار یافت.


وی با اشاره به حجم بالای کار و تسریع در عملیات بهینه سازی جهت کاهش زمان و تحویل به موقع واحد فوق تصریح کرد: تمامی طراحی ها و ساخت قطعات معیوب از قبل پیش بینی و انجام شده و بعضی از قطعات که نیاز به تعمیر داشته اند در حال تعمیر بوده و با توجه به تجربه بهینه سازی واحد شماره 4 این نیروگاه به شرکت های تخصصی داخلی ارسال شده اند که این روند عملیات فوق را کوتاهتر و روان تر خواهد کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع ماه صفر کانون های مساجد پیاده روی اربعین سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد سد شهید عباسپور سد وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اسدی گفت: پست برق "مالکریم" که برق مناطق مهمی از مسجدسلیمان را تامین می‌کند از ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت افزایش و رفع افت ولتاژ شد.

وی افزود: با ساخت فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین شد.

اسدی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این طرح با بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال است، ادامه داد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت "آفلود تپ‌چنجر" است که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس خاموش می‌شد ولی با نسب ترانس جدید با قابلیت "آنلود تپ‌چنجر" تغیرات ولتاژ بدون خاموشی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست برق فوق توزیع "مالکریم" در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، اضافه کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

وی می‌گوید: این طرح با هدف آماده‌سازی شبکه انجام شده که پیش از این چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟