Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  سید لطف الله مسعودی مدیرعامل شرکت پحش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به اعلام شماره کالا برگ، عشایر و روستائیان می‌توانند با مراجه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هر شهرستان کالا برگ خود را دریافت کنند.

او بیان کرد: کالا برگ شماره ۳۲۱ یک و دو نفره ۲۲۰ لیتر سهمیه، کالابرگ ۲۲۱ (سه و چهار نفره) ۲۲۰ لیتر، کالابرگ ۵۲۱ (پنج و شش نفره) ۴۴۰ لیتر و برای کالابرگ شماره ۱۲۱ (هفت نفر به بالا) هم ۴۴۰ لیتر سهمیه نفت سفید در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعودی عنوان کرد: این کالا برگ ها تا پایان آبان برای ذخیره سازی معتبر هستند.   مدیرعامل شرکت پحش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: کالا برگ اعلام شده قبلی باطل و فقط کالا برگ با شماره جدید معتبر است.

او افزود: ۲۵۰ نفر کار توزیع نفت سفید در روستا‌ها و مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.   سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۰ میلیون و ۸۰۱ هزار لیتر نفت بین عشایر و روستائیان استان توزیع شد.

۱۲ درصد از جمعیت استان ۷۱۳ هزارنفری کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱ هزار خانوار عشایر هستند. انتهای پیام/غ توزیع نفت سفید بین عشایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد